Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un curator nu se gaseste doar intr-un muzeu sau o galerie de arta

Tags: continut site, marketing, articole site, trafic site

Din lipsa timpului sau din cauza unei organizari defectuoase, faci unele lucruri in mod automat. Nici cafeaua nu te mai ajuta, nici muzica, nici cel mai confortabil scaun de birou din lume si nici rearanjarea nimicurilor care s-au strans in jurul desktopului tau, ca o ceata de asistenti pitici care ar trebui sa te inspire, dar care de cateva luni de zile doar iti aglomereaza spatiul in mod neproductiv.

Asa ca multe intamplari din jurul tau incep sa isi piarda din substanta si din consistenta. Te lasi cuprins de o rutina care te tine ocupat, dar care nu-ti ofera satisfactia lucrului bine facut. Atunci este momentul in care trebuie sa devii propriul curator si sa tratezi cu un ochi de critic toate materialele si toata informatia care vine spre tine de-a valma pe parcursul unei singure zile.

Nu-ti decorezi apartamentul cu picturi care-ti fac inima sa se stranga (si nu de incantare) doar pentru ca ti le-a daruit cel mai bun prieten sau matusa preferata care si-a descoperit brusc pasiunea pentru pictura.

Continutul care ajunge pe site-ul tau trebuie sa fie de calitate, iar pretentiile tale trebuie sa fie mentinute la standarde ridicate. Odata cu un content slab, scade si traficul, asa ca poti sa-ti iei adio de la un site de care sa-si mai aminteasca si Google suficient cat sa-l mentina in prima pagina.

Cand stii ce ii intereseaza pe cei care iti viziteaza site-ul, atunci stii si ce sa le oferi. Dar nu uita sa ii mai intrebi insa din cand in cand, pentru ca preferintele lor se pot schimba si apar intotdeauna lucruri noi care trebuie sa iti starneasca aceeasi curiozitate.

Plaseaza in context aspecte care, aparent, nu au legatura cu domeniul tau. Fa conexiuni inteligente, extrapoleaza, parafrazeaza si demonstreaza audientei tale ca, in spatele articolelor scrise, nu se ascunde doar o persoana care a redat in mod automat un continut.

In plus, gaseste acel continut care sa iti faca placere. Cand scrii cu drag despre ceva, vei avea parte de un feedback care te va multumi. Lasa-ti entuziasmul sa umple randurile unui articol fara sa te indepartezi insa de la tema, dar fara sa ramai intre niste granite fixe.

Si, pe final, ca sa ne satisfacem curiozitatea legata de domeniul marketingului, voi ce revista de specialitate cititi? Aveti publicatii preferate din Romania sau din strainatate?




Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0