Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Zoom Story: Bebelusii branduiti

Tags: bebelusi branduiti, dietrich wegner, cumulous brand, copii branduiti

Traim intr-o lume a brandurilor, care mai de care cautand sa ne acapareze atentia, timpul si banii. Copii ai societatii de consum, ele invadeaza fiecare spatiu si fiecare aspect al vietii cotidiene. Priviti pentru o clipa in jur si numarati marcile care va inconjoara. Doar pe masa voastra de lucru veti gasi cel putin 5.
Colajul de branduri din viata fiecaruia dintre noi a fost reprezentat metaforic de Dietrich Wegner. Artistul australian a realizat o serie de fotografii ilustrand bebelusi tatuati cu logourile unor companii celebre.


 
Extravagant, exagerat, extrem, ati zice. Imaginile sunt insa modificate digital cu ajutorul Photoshop. Copiii nu au fost tatuati de-a dreptul, dar lumea in care traiesc va avea grija sa le imprime in minte multe dintre numele acelea.
 
„Tatuajele” nu au fost alese intamplator, ci in urma unui interviu cu parintii copiilor privind produsele pe care obisnuiesc sa le foloseasca, activitatile la care participa si organizatiile din care fac parte.     

Seria de fotografii a fost intitulata „Cumulous Brand” si a facut inconjurul lumii, fiind expusa in mai multe galerii de arta.

"Cumulous Brand este o invitatie la meditatie asupra felului in care identitatea noastra evolueaza si a felului in care o exprimam”, spune artistul.
 
Privind la imaginile lui Wegner, imi vine in minte celebrul spot romanesc creat pentru IQads, in care protagonistii vorbesc atat de explicit si reusit in nume de produse. Cat de usor intelegem limbajul brandurilor!









Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0