Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clientii tai se simt pacaliti? Iata motivele

Tags: clienti pacaliti, brand de incredere, management de calitate, afaceri

Una dintre cele mai mari probleme pentru un brand, una fatala este cea legata de credibilitatea sa. Orice brand are sanse sa detina un nivel inalt de incasari in momentul in care prezinta credibilitate. Daca nu este un brand de incredere, potentialii clienti vor ramane la acest stadiu, de potentiali.
Si asta se intampla pentru ca potentialii devin activi doar in momentul in care au incredere in companie producatoare a produselor pe care le vor achizitiona.

Iata si cateva motive pentru care clientii se simt pacaliti si isi pierd increderea total:

1. Ambalajul produsului prezinta lista de ingrediente cu font cat mai mic cu putinta si eventual pe despartitura?
Iata o problema foarte grava. Vrem ca ingredientele sa fie notate cu font mare, clar, cat mai vizibil. Asa stim ca un brand nu are nimic de ascuns in ceea ce priveste natura ingredientelor din care sunt compuse produsele pe care le ofera clientilor lor.

2. Crestem preturile fara sa ne anuntam clientii? Nu multi sunt cei care cumpara sa se uite la pret, insa mai sunt si astfel de persoane. Acestia vor achita si abia in acest moment vor realiza ca nota de plata este mai mare pentru ca produsul care costa pana acum doua saptamani 5 lei, acum este 7 lei. Si ne deranjeaza enorm sa nu fim anuntati in legatura cu majorarile de preturi. Justificati-va deciziile de a modifica preturile, cu argumente clare, solide, oferite cu cat mai mult timp inainte de majorarea efectiva.

3. Ne abtinem de la comentarii in momentul in care apar probleme referitoare la brandul nostru? Iata inca un motiv serios pentru care clientii se simt pacaliti. Daca aveti argumente care sa va sustina punctul de vedere si sa va delimiteze de anumite probleme, atunci nu stati pe ganduri si oferiti-le cu rapiditate. O simpla ezitare, o amanare a explicatiilor, iata cateva semnale ca ceva nu este in regula cu brandul vostru.


Mult succes si management de calitate!


sursa foto: www.sxc.hu



Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0