Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vrei un logo de impact puternic? Iata aspectele esentiale de care sa tii cont!

Tags: afacere, afacerea, afaceri

Logo-ul reprezinta simbolul care reprezinta o companie. Un logo poate fi proiectat in mod impecabil si poate spune mai mult decat o mie de cuvinte sau poate compromite sansele de succes ale unei companii, firme. Care sunt aspectele esentiale de care sa tinem cont pentru a obtine un logo de calitate?
Iata cativa factori decisivi pentru obtinerea unui logo care sa va puna afacerea in avantaj suprem:

1. In primul rand, tinem cont de faptul ca un logo poate fi un simplu simbol abstract,  numele companiei sau un mix intre cele doua elemente.


2. Luam in considerare audienta-tinta, competitorii si serviciile/produsele existente in portofoliu. O clinica medicala, o florarie, o agentie de matrimoniale, o firma de consultanta in afaceri ... iata o paleta larga de profiluri ce necesita tipuri total diferite de logo-uri. Tinem cont de caracteristicile consumatorilor ideali, de simbolurile care rezoneaza cu acestia. Sunt preponderent femei? Clientii ideali sunt adolescentii? Discutam despre o audienta-tinta formata din persoane in varsta, aflati la pensie?

Mai mult, este vital sa ne diferentiem logo-ul fata de cele existente deja in randul competitorilor nostri.

3. Nu lucram decat cu profesionisti. Cand lasi treaba pe mana amatorilor, nu avem sanse sa obtinem altceva decat un rezultat slab, o munca de mantuiala. Asta se intampla pentru ca logo-ul trebuie sa fie proiectat de graficieni si marketeri cu experienta serioasa in domeniile lor de referinta. Acestia te pot consilia in selectia unui logo care sa te ajute sa vinzi, sa detii o imagine mai buna, o reputatie solida.

4. Tinem cont de culori, oricat de nesemnificativ ar parea acest aspect. Verde crud indica prospetime, roz-ul aduce un sentiment de confort si calm, negru ne duce cu gandul la seriozitate si lux, albastrul calmeaza si da senzatia unui brand de incredere. Iata doar cateva exemple de culori care pot transforma un logo intr-un instrument de vanzare cu adevarat eficient.


Mult succes si marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0