Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 4 reguli de aur in customer service!

Tags: customer service, employee service, strategii customer service, reguli customer service

Sa fii in serviciul clientilor tai reprezinta o serie de eforturi de o complexitate mai redusa sau mai sporita. Nu ne rezumam la eforturile de preluare de apeluri si email-uri, ci mergem mult mai departe, in incercarea de a creste relatii de lunga durata cu cei care ne aduc profit. La urma urmei, in urma eforturilor de customer service ajungem sa ne fidelizam clientii si sa ii transformam in referali puternici.
Haideti sa vedem si care sunt cele 4 reguli de aur de care tinem cont cand discutam despre customer service:

1. Prima regula de aur referitoare la customer service este sa constientizam faptul ca discutam despre eforturi care nu returneaza profit pe moment, pe termen scurt!
Discutam despre eforturi care ne ajuta la continua imbunatatire a unei afaceri, la consolidarea unui brand, la progresul unei imagini, la progresul reputatiei, insa in timp! Asa ca nu cautati intotdeauna o sursa de profit in fiecare directie in care va investiti capitalul financiar si nu uitati ca investitiile pe termen lung sunt cele recomandate de orice expert in mediul de afaceri!

2. O alta regula de aur pe care nu o contestam cand vine vorba despre customer service este cea legata de fronturile pe care ducem marea batalie pentru a ajunge in inima consumatorilor nostri. Totul incepe cu angajatul din prima linie. Acesta este cel care reprezinta, intr-o masura si pe moment, imaginea intregii companii. Si apoi totul se continua cu fiecare za din lant, pana cand consumatorul revina pentru a-si infuziona bugetul in noi achizitii.

Asa se face ca toata scena pare o imensa tabla de piese de domino. Un singur pas gresit si clientul activ se poate transforma in client care ne abandoneaza brandul in favoarea unui competitor.

3. De asemenea, este esential sa intelegem ca o mare parte din succesul eforturilor de customer service se datoreaza comunicarii si feedback-ului. Asa ca este nevoie de continua comunicare pentru ca relatia dintre clienti si reprezentantii afacerii sa fie una solida, bine cladita si aducatoare de beneficii de ambele parti!

4. Ultima regula, insa nu de importanta mai redusa, este si cea referitoare la constientizarea faptului ca nu putem livra customer service fara employee service. Cele doua concepte merg mana-n-mana si trebuie sa beneficieze de toata atentia noastra, in aceeasi masura. Nu neglijati urmatorul aspect: fara angajati nu exista clienti, asa ca fara emplyee service nu puteti avea customer service de calitate!



Mult succes si afaceri banoase!


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016