Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa-i ademenesti pe fanii competitorilor catre pagina ta de Facebook

Tags: competitie, fani, fanpage karma, competitori, fani activi, utilizatori

Poate ca nu e un joc corect, dar in lupta pe care o ducem in online, va rezista cel mai puternic si cel care aplica strategii de marketing adesea adaptate dupa sfaturile din "Arta razboiului".
Nu toate miile de fani sau zecile de mii de fani ale concurentei tale de pe piata interactioneaza obligatoriu cu brandurile respective. Facebook are un algoritm denumit Edgerank prin care este ales continutul pe care un utilizator il vede in fluxul sau de stiri.

Cu cat creste rata utilizatorilor care interactioneaza pe pagina noastra de Facebook, fie ca lasa comentarii sau dau click pe butonul de "Like" sau "Share", cu atat mai mult creste volumul de continut pe care ceilalti utilizatori il vad dinspre pagina noastra.

Tocmai datorita acestui lucru, ne intereseaza doar acei fani care sunt activi. Ca sa aflam care sunt acei utilizatori activi, putem folosi Social Lead Freak pentru a face rost de ID-urile tuturor acelor utilizatori activi.

Se poate derula mai apoi o campanie de publicitate targetata numai catre acei utilizatori, iar asta va creste substantial traficul pe pagina de Facebook.


Mai apoi, e bine sa ne analizam competitia, sa vedem cine sunt fanii, ce activitati deruleaza si afiseaza competitorii pe paginile lor. Pentru acest lucru putem folosi Fanpage Karma, un site care ne ajuta sa vedem numarul de fani activi, rata de implicare sau de interactiune, precum si obiceiurile care aduc cel mai mult trafic.

Putem analiza indeaproape atat tipul de continut care declanseaza cea mai mare rata de interactiune impreuna cu orele la care este postat continutul respectiv.

Printr-o astfel de analiza putem afla foarte usor ce functioneaza cel mai bine pentru competitie si putem utiliza mijloace similare pentru a atrage fani cat mai multi.





Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0