Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se gandeste o reclama de succes?

Tags: reclama de succes, reclame de succes, reclame potrivite

Reclamele reprezinta unele dintre cele mai eficiente instrumente de care ne folosim pentru a transmite un mesaj catre audienta-tinta. Reclamele se pot dovedi a fi extrem de eficiente sau extrem de slabe. Pot ajunge sa determine mase de oameni sa cumpere un nou produs sau pot determina consumatorii sa se departeze pentru totdeauna de un brand care nu stie sa comunice!
Iata cele doua mari extreme pe care le luam in considerare cand gandim o reclama de succes. Poate sa aiba un impact urias, poate sa returneze rezultate slabe sau poate sa strice toate eforturile depuse pana acum.

Care sunt regulile de aur pe care le respectam pentru o reclama de succes? In primul rand, trebuie sa ne concentram pe calitatea mesajului. Este clar faptul ca orice fel de reclama trebuie sa fie gandita cu audienta-tinta in minte. Este vital sa stiti tot ce se poate despre consumatorii ideali, cum gandesc, ce limbaj folosesc, ce pretentii si asteptari au si nu numai.

A doua regula de aur de care tinem cont este cea referitoare la cercetarea competitorilor din industrie. Aflati ce reclame au competitorii vostri, pe ce concepte mizeaza, daca au folosit sau nu celebritati, ce rezultate au obtinut samd. Este esential sa trecem prin acest pas deoarece ne scuteste de foarte multa bataie de cap. Este, daca vreti, un soi de test pe care il facem pentru a intelege ce functioneaza si ce nu in cazul reclamelor TV.

Inca o regula importanta pe care o luam in considerare este cea referitoare la continua evaluare si imbunatatire. Organizati sondaje si focus-grup-uri si aflati parerile consumatorilor ideali si ale celor potentiali. Aflati daca sunt convinsi de mesajul reclamelor, ce ar modifica, ce considera nepotrivit.

Mai mult, tinem cont de cercetarile referitoare la consumatorii nostri tinta si folosim simbolurile pe care acestia le admira, le prefera. Cooptam celebritati potrivite pentru acestia, cuvinte si expresii cheie, obiecte si fonturile perfecte.

Iata doar cateva reguli care ne spun cum trebuie sa arate o reclama de succes. Nu sunt singurele, insa sunt esentiale pentru ca rezultatele sa fie cat mai satisfacatoare!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 11-Feb-2013 17:08:48
O reclama de succes este aceea care ii determina pe cit mai multi fraieri sa cumpere ceea ce se promoveaza in reclama . Prin urmare succesul se materializeaza in PROFIT PENTRU CEL CE VREA SA VINDA .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0