Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce e important marketingul in afacerile mici?

Tags: management si marketing, strategii, eforturile de marketing, buget de marketing

Nu toata lumea o sa-ti cumpere produsele, ci numai un segment din populatie, doar o parte din clientii-target si nu intotdeauna vor fi aceiasi. Asa ca investitiile pe care le facem in marketing sunt necesare si merita fiecare banut, cu conditia ca strategiile sa fie urmarite pe masura ce se deruleaza.
Selectia pe care o facem va fi intotdeauna virtuala fiindca nu ne alegem singuri oamenii carora sa le vindem ci, mai degraba, ei ne aleg pe noi atunci cand vorbim de achizitia concreta. Astfel, dupa ce am identificat trasaturile care ne definesc clientul-tinta, vom gasi aceste caracteristici si in piata, identificand locul in care gasim acest client.

Vom sti astfel spre ce directie trebuie sa se indrepte eforturile de marketing si vom economisi timp pretios si bani.

Sa nu uitam ca strategiile pe care le vom aplica noi sunt diferite de cele care se aplica in cazul afacerilor mari.

Ceea ce tine de vanzari va trebui astfel alaturat programului care organizeaza activitatile aferente marketingului. Astfel ca vom avea o strategie care combina cele doua aspecte pe care le vom putea gestiona mai usor.

Atunci cand interactionam cu potentialii cumparatori sau cei care sunt deja clientii companiei, reusim sa crestem vanzarile si sa consolidam relatia dintre companie si acestia. Afacerile mai mici ca dimensiune au in general un buget de marketing limitat, asa ca orice metode gratuite sau care costa putin vor fi cele mai des folosite. Asta nu inseamna ca suntem obligati sa ramanem la un nivel mai mic, ci doar sa fim mai creativity.

Fie ca incheim parteneriate, comunicam prin mijloace noi sau cautam proiecte care sa ne aduca finantari, lucrurile pe care le putem face pentru afacerea noastra nu sunt nicidecum limitate.


Poate cel mai important aspect ramane insa cel care ne obliga sa urmarim eforturile si rezultatele strategiilor de marketing pe care le aplicam.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0