Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

William si Kate cresc valoarea brandului regal

Tags: william si kate, casa regala britanica, ducesa de cambridge, kate middleton, sarah burton

Nunta Printului William al Marii Britanii cu Kate Middleton din luna aprilie i-a consacrat ca staruri ale Casei de Windsor.
Fara prea mult tam-tam, William si Kate conduc monarhia britanica spre modernizare. Monarhia britanica este un brand care se reinventeaza continuu inca de cand primul William a devenit rege in 1066. In timp ce actualul print William are o prezenta constanta, fosta Kate Middleton si actuala ducesa de Cambridge, inevitabil, atrage mult mai multa atentie.
 
Hainele conservatoare, dar atragatoare, ale lui Kate si inclinatia ei de a combina branduri precum Topshop cu cele ale designerilor renumiti au transformat-o intr-un ambasador al modei britanice.
Obiectele vestimentare asemanatoare sau identice cu cele purtate de Kate dispar de pe rafturi la scurt timp dupa ce Ducesa de Cambridge a fost vazuta purtandu-le. Din ce in ce mai multe femei doresc sa-i copieze stilul. Vanzarile designerilor ale caror haine ea le poarta cresc aproape instantaneu.
 
Bluza “Kate” de la Whistles si rochia Nanette de la Reiss purtate de Kate in pozele oficiale de la logodna s-au vandut imediat si a fost nevoie de o suplinire a stocului din cauza cererii mari, conform Advertising Age.
Printre designerii a caror faima internationala a crescut multumita Ducesei de Cambridge se numara: Issa, Erdem si Sarah Burton pentru Alexander McQueen. Burton este cea care a creat rochia de mireasa a lui Kate.
 
Ei “au contemporanizat brandul in cea mai simpla modalitate posibila: prin a fi reprezentanti atragatori care se poarta fara repros”, a afirmat Peter York, un guru al marketingului si commentator cultural, citat de Advertising Age. Aceeasi publicatie il citeaza si pe Daniel Dumoulin, fondator al companiei de consultanta in branding Sundance London care sustine ca „Will si Kate reprezinta cultura populara a momentului si au tot din ceea ce reprezinta aspiratiile noastre: tinerete, succes, frumusete si dragoste. Ei sunt etalonul cuplului perfect si aduc un final fericit povestii tragice a Printesei Diana.”
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016