Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclama zilei: Calatoria in India marca Heineken

Tags: marketing, reclama zilei, heineken, voyage, campanie de marketing

Heineken si-a lansat noul spotul, 'Voyage', avand ca fundal sonor melodia omonima celebra. Iar eroul este un barbat uluitor. Ca de obicei
Personajul principal are ca animal de companie o capra care pare sa fie un pic cam independenta. Face portrete ale taximetristilor. Porneste in calatorii psihedelice in spatiu alaturi de mentorul lui spiritual. Joaca un glof extraordinar de precis. Se imprieteneste cu elefantii care il ajuta sa puna mana pe renegata capra si pe aproape piedrutele sticle de bere.
 
Campania globala Voyage isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut.
 
Voyage este cea de-a cincea editie a platformei Heineken Legends, o campanie integrata pe diverse medii, atat TV, print, cat si online. Consumatorii vor putea avea o experienta interactiva prin intermediul canalului YouTube Heineken® Dropped. Aici vor urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara.
 
Sa stiti ca, in spatele experientelor bizare prin care trece protagonistul spotului, se afla un scop nobil: brandul doreste sa-si inspire fanii sa fie calatori, nu turisti. 
 
“Prin campania Voyage ne dorim sa ii inspiram si sa ii determinam pe consumatorii nostri sa fie deschisi catre ce se intampla in lume. Vrem sa le oferim sansa sa isi depaseasca limitele, sa fie spontani si sa isi dezvaluie personalitatea intr-o calatorie de nedescris! Privitorii, nu doar participantii la aceasta campanie, vor putea contribui in mod constant la aceste aventuri legendare, care vor alimenta social media in urmatoarea perioada”, spune Andrea Veres, Global Brands Group Manager HEINEKEN Romania, citat de iaa.ro.

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

cosmin 09-Dec-2013 22:22:32
Stiti cumva cum se numeste molodia din reclama heineken cea care merge la petrecere si ramane pana in zori si se alege si cu fata,o melodie club,dubtep??

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016