Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Cheerios isi incearca iar norocul

Tags: marketing, reclama zilei, cheerios, controversa, publicitate gratuita

General Mills, compania mama a brandului de cereale Cheerios, a fost un pic jenata de furtuna care s-a iscat in jurul faimoasei reclame „Just Checking”, cea care a generat o gramada de comentarii rasiste la adresa cuplului interrasial, ce au dus chiar la eliminarea comentariilor cu totul de pe YouTube.
Controversa a atras publicitate gratuita, dar prin forma unei reactii negative la spot (indiferent daca vasta majoritate a consumatorilor au sarit in apararea producatorului de cereale). Si totusi pare ca nu rasismul este ceea ce i-a suparat pe cei de la General Mills, ci atentia speciala acordata.
 
Acest brand, Cheerios, se remarca prin faptul ca, de zeci de ani, este ubicuu, dar aproape invizibil. Paradoxal. Desi cheltuieste milioane de dolari pe publicitate, nu vrea sa iasa in fata. Vrea sa se impleteasca cu viata consumatorilor, nu sa intre in fluxul lor de stiri pe Facebook.
 
Cel putin asta deducem din noul clip (vezi mai jos) realizat de Saatchi & Saatchi din New York. Este mic, linistit si demn. Se concentreaza pe momente familiale simple. Se uita in interior, nu in exterior. Nu vor sa faca spectacol. 
 
Noul clip prezinta o conversatie linistita intre o mama si fiul ei (ambii albi). Fiul intreaba „Ti-a dat buni vreodata Cheerios cand erai mica?”. Aceasta intrebare inocenta atinge o coarda sensibila si aproape o face pe mama sa izbucneasca in lacrimi.
 
Reclama este creata cu maiestrie. Nu se spune pe litere despre ce este vorba, ci se lasa subtextul sa lucreze. Nu se vopsesc cadrele cu prea multe emotii. Actorii joaca perfect. Totul este menit sa invoce un moment intim si, prin aceasta ingustare a temei, brandul atinge universalul.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0