Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reclama zilei: Chiar vrei sa vezi reclame din Japonia?

Tags: marketing, reclama zilei, japonia, tommy lee joens, familie

Cand spui Japonia te gandesti la sushi si la restaurantele unde, de curand, primesti comanda prin activarea unor chipuri. Deci, te astepti la lucruri ciudate, dar la ceea ce-ti vom povesti NU.
In ultimii sase ani, reclamele televizate din Japonia, parte a campaniei de marketing a unei banci Softbank si al unei nou aparute firme de telecomunicatii, sunt jucate de o singura familie. Si spoturile sunt intens vizionate. Este vorba deci de tatal, un caine (din motive pe care suntem prea mici sa intelegem, cum ii spune latrat fiicei lui), fiul este afroamerican, iar menajera este incarnarea extraterestra a lui Tommy Lee Jones. 
 
Cu alte cuvinte, aceasta este „Familia alba” care apare in peste 130 de clipuri. Dupa cum am spus, clipurile au si vedete: Tommy Lee Jones, Quentin Tarantino si chiar un astronaut in carne si oase care isi filmeaza iesirea in spatiu. 
 
Voi cei neinitiati, lasati orice incruntare in urma si delectati-va cu aceste imagini! Nu conteaza ca nu stiti japoneza. Nici nu e nevoie.









Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016