Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Cum ii invata Sprite pe tineri sa-si asculte pornirile

Tags: marketing, sprite, reclama zilei, a sculta-ti setea, publicitate

Sprite a lansat o campanie internationala prin care ii invita pe tinerii consumatori sa-si asculte propriile dorinte si sa-si urmeze propriile adevaruri. Campania poarta numele de "Asculta-te!" si include o serie de 20 de filme in care vocea din OFF - vocea Sprite - io incurajeaza pe adolescenti sa ramana fideli lor insisi, in fiecare situatie din viata.
Acest mesaj nu este nou in cazul brandului. A fost introdus prima oara in 1984 in sloganul “Asculta-ti setea”, care a evoluat in mai scurta forma, din 2007, „Asculta”. Acum asistam, cu alte cuvinte, la noua faza a vietii acestui motto.

In noua faza, vedem 20 de filmulete foarte scurte (in jur de 30 de secunde fiecare) ce se joaca pe o tema anume din viata tinerilor.

Fiecare dintre ele, dupa cum am spus, are vocea Sprite pe fundal care explica ce se intampla in film si subliniaza rolul Sprite de a oferi o bautura racoritoare cu gust de lamaie celor care sunt in neaparata nevoie de asa ceva. Locurile de filmare includ un vestiar, un lift, un dormitor, o sala de cinema, o cafenea si multe altele.

Campania a fost elaborata de agentia din New York Johannes Leonardo. Reclamele sunt publicate deja pe YouTube. Compania mama, Coca-Cola, a anuntat prin VP sau, Jonathan Mildenhall, ca, si de data asta, Sprite se lupta cu cliseele in publicitate, promovand si un mesaj puternic: acela de a respecta cine esti cu adevarat.
 









Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0