Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Old Spice introduce un produs de moda veche in SUA

Tags: marketing, old spice, reclama zilei, sapun, chirurg

Old Spice lanseaza un nou produs in Statele Unite ale Americii - o linie de sapunuri in cele mai cunoscute arome - Fiji, Pure Sport si Swagger. Vorbim de un element nou in portofoliul brandului care s-a extins, recent, si la un sampon, rezultat al colaborarii intre Old Spice si Head&Shoulders, informeaza popsop.com.
Old Spice a lansat produsul clasic printr-o campanie care readuce in atentie gloria publicitatii anilor 80’, 90’. Nu lipseste nici doza de umor. Campania include o serie de spoturi TV, dar acopera si promovarea online si in cinematografe. Pana acum, brandul a lansat doar doua spoturi, “Shower” si “Watermelon”, al treilea urmand sa apara in vara acestui an. Filmuletele, regizate de Steve Rogers, demonstreaza cel mai barbatesc mod posibil de a face un dus cu un sapun adecvat barbatilor, dar vorbesc si despre prospetimea care te urmareste dupa folosirea produsului.



In primul spot, “Shower”, un chirurg cat se poate de aratos experimenteaza momentele pretioase de sub dus (cu tot cu apa si spuma) oriunde s-ar afla: in masina, in sala de operatii si la restaurant cu iubita. In al doilea, “Watermelon”, apare o nuanta suprarealista: atletul taie o minge de baschet in care este un pepene in miezul caruia este ascuns un sapun. Jingle-urile sunt create special pentru fiecare spot in parte.


Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0