Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Poate un spot absurd sa atraga clienti?

Tags: marketing, reclama zilei, tango, metamorfoza

Bautura racoritoare cu gust de portocale Tango, din Marea Britanie, este promovata intr-un mod eufemistic spus absurd de BHB London. E interesant de observat daca aceasta campanie va da "bine" sau nu.
Personajele care intra in contact cu bautura in aceste spoturi superb prostesti tipa „AAARGH!” la volum maxim dupa ce s-au metamorfozat brusc in uriasi particpanti la concursurile de culturism. 
 
Dintre cele trei spoturi se evidentiaza primul, Cornershop, in care apare un vanzator cu un turban negru pe cap care bea Tango si se transforma intr-un bodybuilder negru, cu accent, cu un lant gros de aur la gat. In fundal se aude muzica indiana de aceea nu poti sa nu intrebi daca nu cumva clientul si agentia implora sa primeasca plangeri de discriminare si rasism. 
 
„Nu am vrut sa jignim pe nimeni”, spune David Kolbusz, directorul de creatie adjunct al agentiei pentru Adweek. „Este o lume comica, exagerata. Iar feedback-ul pe care l-am primit pe Twitter pana acum arata ca elementul cel mai polarizant al campaniei pare sa fie tipatul”. El a adaugat ca „bautura aceasta are o istorie lunga de publicitate ireverentioasa si aceasta campanie nu este diferita”.

Uitati-v la reactia celorlalte personaje nemetamorfozate si spuneti-ne ce parere aveti:
 




Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0