Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Printuri comestibile de la Fanta

Tags: marketing, reclama zilei, fanta, reclama comestibila, coca-cola

Fanta se joaca cu simturile pentru a se promova: tocmai a lansat un print comestibil inserat in publicatii de prin Orientul Mijlociu, pentru a promova noul sau gust, imbunatatit. Consumatorii nu trebuie sa bea sucul, ci pot sa se infrupte din pagina promotionala.
Este o maniera jucausa prin care brand-ul vrea sa incurajeze si comunicarea bucuriei cu altii, caci cine ar putea sa manance de unul singur o pagina intreaga?! Campania a debutat la inceputul anului in Dubai, cu printul buclucas inserat intr-o mapa de plastic. 
 
Dupa cum am precizat si mai devreme, Fanta intentioneaza sa se joace cu toate cele cinci simturi ale fanilor sai. In acest scop, a instalat si automate care iti dau cutii de suc dupa ce se citeste retina curiosului. A creat totodata si o aplicatie de Facebook prin care utilizatorii inregistreaza sunetele rezultate actiunii de a bea un lichid portocaliu VIRTUAL care le umple ecranul.
 
“Fanta doreste sa readuca jocul in situatii aparent plictisitoare de unde aceasta latura s-a evaporat. Odata cu lansarea noului gust, am creat o experienta multisenzoriala pe care oamenii sa si-o aminteasca si pe care sa o impartaseasca si prietenilor”, a declarat Tarun Sabhlok, brand manager la Coca-Cola Orientul Mijlociu.
 
Si Filiala din Marea Britanie a Coca-Cola a introdus unele schimbari, de data aceasta la bautura Sprite. Recent, compania a anuntat ca a redus cu 30% numarul de calorii (si, deci, cantitatea de zahar) din Sprite, prin adaugarea de extract de stevie la reteta.



Sursa foto: captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant

Articole similare