Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclama zilei: Printuri comestibile de la Fanta

Tags: marketing, reclama zilei, fanta, reclama comestibila, coca-cola

Fanta se joaca cu simturile pentru a se promova: tocmai a lansat un print comestibil inserat in publicatii de prin Orientul Mijlociu, pentru a promova noul sau gust, imbunatatit. Consumatorii nu trebuie sa bea sucul, ci pot sa se infrupte din pagina promotionala.
Este o maniera jucausa prin care brand-ul vrea sa incurajeze si comunicarea bucuriei cu altii, caci cine ar putea sa manance de unul singur o pagina intreaga?! Campania a debutat la inceputul anului in Dubai, cu printul buclucas inserat intr-o mapa de plastic. 
 
Dupa cum am precizat si mai devreme, Fanta intentioneaza sa se joace cu toate cele cinci simturi ale fanilor sai. In acest scop, a instalat si automate care iti dau cutii de suc dupa ce se citeste retina curiosului. A creat totodata si o aplicatie de Facebook prin care utilizatorii inregistreaza sunetele rezultate actiunii de a bea un lichid portocaliu VIRTUAL care le umple ecranul.
 
“Fanta doreste sa readuca jocul in situatii aparent plictisitoare de unde aceasta latura s-a evaporat. Odata cu lansarea noului gust, am creat o experienta multisenzoriala pe care oamenii sa si-o aminteasca si pe care sa o impartaseasca si prietenilor”, a declarat Tarun Sabhlok, brand manager la Coca-Cola Orientul Mijlociu.
 
Si Filiala din Marea Britanie a Coca-Cola a introdus unele schimbari, de data aceasta la bautura Sprite. Recent, compania a anuntat ca a redus cu 30% numarul de calorii (si, deci, cantitatea de zahar) din Sprite, prin adaugarea de extract de stevie la reteta.



Sursa foto: captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0