Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Revolutie fashion la Nestle

Tags: marketing, reclama zilei, nestle, apa plata, resource

E gratuit sa bei apa de la robinet, dar, chiar si in vremuri de criza, consumul de apa imbuteliata a crescut. Este deci momentul propice pentru lansari de produs, iar Nestle vine pe piata cu apa imbuteliata in sticla cu design pentru femei bogate si la moda, scrie Business Insider.
Produsul se numeste Resource si este, chiar, asa, targetat catre „o femeie care este inclinata spre moda si are un venit mai mare, cu varsta de 35 de ani”, a declarat unul din sefii Nestle pentru The New York Times.
 
Apa trebuie sa intre in competitie cu branduri premium, cum ar fi Fiji si Evian, asa ca trebuie sa aiba ceva special. Ce anume?
 
Conform reclamei print, include „electroliti care apar 100% natural” (sodiu si potasiu, adica). Iar continutul de plastic este 50% reciclabil. 
 
Desi Nestle detine si brandurile premium de apa carbogazoasa San Pellegrino si Perrier, Resource este prima apa plata pe care o lanseaza (noncarbogazoasa si nonefervescenta).
 
Promovarea se va face in reviste fashion, ca People, Vanity Fair, In Style si Fitness. Campania de marketing va include si actiuni online. Scopul este de a face din Resource un brand lifestyle, ca femeia care are sticla in geanta sa o poarte ca pe un accesoriu.
 
Conform Kantar Media, Nestle a cheltuit 51,5 milioane de dolari in 2012 numai in SUA pentru promovarea brandurilor sale de apa imbuteliata. Nu se stie cat va investi in publicitatea pentru Resource.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0