Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

2 in 1: Google a integrat serviciul AdMod in AdWords

Tags: adwords, admob, aplicatii mobile, google, integrare, publicitate online

Pe masura ce utilizarea mobilului continua sa explodeze, devine imperios necesar ca firmele sa urmareasca trendul si sa-si adapteze strategiile de marketing la platformele mobile. Iar ca sa le faca viata mai usoara, cel dintai furnizor de publicitate online a facut o miscare inteleapta.
Google a integrat AdMob, serviciul sau de mobile advertising, in AdWords, astfel incat oricine cumpara publicitate online prin intermediul AdWords sa poata avea acces si la publicitatea pe mobil disponibila prin intermediul AdMob.
 
Aceasta decizie aduce practic laolalta reclamele web cu cele pe mobil, creand o piata uriasa de mobile advertising. AdWords a integrat astfel 350 milioane de dispozitive mobile si 300.000 de aplicatii mobile. Pana acum, AdWords ajunsese la 2 milioane de website-uri accesibile de pe computer.
 
Integrarea le va permite advertiserilor sa realizeze campanii eficiente prin intermediul celor 300.000 aplicatii mobile care ruleaza reclame AdMob. De asemenea, ii va ajuta pe dezvolatorii de reclame AdMob sa-si mareasca veniturile prin acccesul la un numar mai mare de advertiseri.     
 
„Advertiserii AdWords pot de acum sa administreze, masoare si ajusteze reclamele de tip search, display si video, ajungand astfel la toate acele persoane care acceseaza cele peste 2 milioane de website-uri si sutele de mii de aplicatii disponibile”, se arata intr-o postare pe blogul companiei.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0