Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 metode prin care sa captezi atentia cititorilor tai

Tags: continut, publicul-tinta, clienti, rezultate, interes, site, blogurilor, continutul

Continutul face legea cand vorbim de site-uri si de atragerea cititorilor catre mai multe pagini si link-uri ale site-ului tau.


Chiar daca de multe ori optimizarea si algoritmii de care tine cont un motor de cautare sunt factori-cheie, nu acestia definesc intotdeauna succesul unui articol.

Afacerile ar trebui sa creeze continut pentru ceea ce conteaza cu adevarat, adica pentru clientul care va fi dispus sa plateasca pentru un produs sau un serviciu oferit de afacerea respectiva.

1. Publica numai continut de calitate.

Poate ca ar fi de la sine inteles, insa nu toata lumea respecta aceasta regula. Multe companii apeleaza la terti pentru a le crea continut, insa aceasta se dovedeste de multe ori a nu fi o idee tocmai buna.

2. Scrie pentru publicul-tinta.

Tot continutul trebuie sa fie adresat audientei-tinta. Atunci cand continutul ii pierde pe acestia din vedere, interesul cititorilor poate scadea drastic si sa nu uitam ca vorbim de aceiasi oameni pe care ni-i dorim drept clienti.


3. Creeaza continut util.

Continutul care nu e util e o greseala pe care multe companii o fac. Continutul pe care il producem trebuie sa fie consumat de cititori sau de vizitatorii site-ului, iar scopul acestuia nu e de a umple paginile site-ului sau ale blogurilor, ci de a oferi informatii utile care sa ii faca pe oameni sa interactioneze cu respectiva companie care a creat continutul.


4. Nu complica lucrurile.

Nu avem de ce sa folosim un limbaj pe care nu il intelege nimeni doar din dorinta de a demonstra ca suntem experti in domeniul in care activam. E bine ca mesajele transmise sa fie pe intelesul celor carora ne adresam, pastrand totodata metode creative de exprimare.

5. Ofera analize.

Analizeaza continutul pe care il distribui folosind Google Analytics si fa astfel o schema a ceea ce functioneaza bine pentru compania ta in materie de continut. Vei sti astfel ce are rezultate mai bune si la ce fel de continut poti renunta.

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0