Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Efectul noii generatii de cautari semantice Google asupra SEO-ului

Tags: seo, cautari semantice, noua cautare google, cuvinte cheie

Cuvintele cheie stau la baza SEO-ului. Insa Google pregateste o noua generatie de cautari "semantice", care va adauga un element complet nou acestei ecuatii: elementul uman. Cautarea semantica foloseste inteligenta artificiala pentru a intelege intentia utilizatorului si semnificatia frazei cautate, in loc sa sorteze continutul doar in functie de cuvinte.
In momentul de fata, atunci cand introducem anumite cuvinte cheie, Google ne ofera rezultate exclusiv in functie de acestea, insa nu cunoaste cu adevarat semnificatia acestor cuvinte. Insa odata cu introducerea noului tip de cautare semantica, Google va incerca sa inteleaga care este relatia dintre cuvintele cheie, la ce se refera acestea de fapt. Va recunoaste diferente intre anumite cuvinte asemanatoare si faptul ca acestea isi schimba semnificatia atunci cand sunt asezate langa un alt cuvant.
 
Cautarile semantice vor fi centralizate in Google Knowledge Graph (Graficul de cunostinte Google). Google nu doar ca va intelege ce anume cauti, dar iti va putea oferi si informatii contextuale despre subiectul cautat, in loc sa ofere doar o lista a site-urilor care contin informatiile dorite.
 
Cum va afecta noul tip de cautari SEO-ul?
 
Dupa introducerea noului tip de cautare semantica, cuvintele cheie nu vor mai fi atat de usor de manipulat ca inainte. Pentru a ocupa o pozitie cat mai buna in cautarile semantice, va trebui sa oferi o semnificatie cuvintelor cheie si sa creezi continut care sa sustina acele cuvinte cheie. Cautarile dupa cuvinte cheie in varianta semantica vor lua in considerare mai degraba la ce anume se refera cuvintele respective.
 
Prin intermediul Knowledge Graph, Google iti va raspunde singur la intrebari, in loc sa iti ofere link-uri catre alte site-uri. Astfel ca, atunci cand creezi continut pentru site-ul tau, vei concura nu doar cu alte site-uri, ci chiar cu Google. Prin urmare, va trebui sa oferi continut care sa raspunda intr-un mod cat mai clar intrebarilor utilizatorilor, cuvintele cheie devenind astfel mai putin relevante.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016