Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Interviu cu Dragos Stanca: Daca Zuckerberg vedea lumina zilei la Calafat...

Tags: dragos stanca, thinkdigital, interviu, business, publicitate, media

Dragos Stanca, Managing Director pentru ThinkDigital, a acordat un interviu pentru Manager.ro cu privire la mediul de business actual, problemele din mediul autohton in ce priveste dezvoltarea unei afaceri si alte experiente acumulate in mai bine de 20 de ani de activitate profesionala de exceptie.

Pe campul de razboi al publicitatii online, regiile de vanzari incearca din rasputeri sa convinga producatorii de continut ca sunt mai atractive decat Google. Tot mai putine reusesc... Dintre toti ownerii si managerii de regii, unul singur a reusit sa termine cu capul sus fiecare an: Dragos Stanca. In mod cert, nu este cel mai iubit actor din domeniu. Invingatorii sunt invidiati. Cu siguranta, insa, este cel mai respectat. Va invit sa cititi un interviu savuros cu un om care a marcat ireversibil industria media din Romania.


Manager.ro: Daca ar fi sa te descrii intr-un singur cuvant, care ar fi acela?

Dragos Stanca: "Eu". Asta daca trebuie sa reduc totul la un cuvant. Nu e o aroganta, cred ca fiecare om e unic si irepetabil.
 

Manager.ro: Cand te-ai angajat prima data? Unde si, mai ales, de ce?

Dragos Stanca: In 1995 sau 96. La Radio Contact, actualul Kiss FM. La intrebarea de ce, raspunsul simplu ar fi pentru ca nu aveam bani aproape deloc, ca student, si refuzam ajutor de acasa (chestie de orgoliu). Raspunsul ceva mai complet e pentru ca un episod nu tocmai fericit (o defectiune care a dus la pierderea unor inregistrari de studio) m-a determinat sa renunt la cealalta optiune in "cariera”: muzica (da, sablonul clasic adolescentin al anilor ’90: aveam o trupa rock). Asa ca lucrul in radio mi se parea un compromis bun: ramaneam aproape de zona muzicala si aveam si un job. Chestia e ca am ajuns la stiri si, de acolo, s-a schimbat tot. Am ramas "captiv” in media. De atunci si pana azi. Adica se aduna deja aproape 20 de ani.


Manager.ro: Esti deja un... veteran in afaceri, ai pornit de foarte, foarte tanar. Care sunt, din punctul tau de vedere, cele mai importante 3 reguli pentru a reusi in business?

Dragos Stanca: Am pornit in business-ul media de foarte tanar insa ca jurnalist si ca angajat. Ca manager m-am trezit brusc intr-o pozitie de top doar la inceputul anilor 2000. Iar pentru antreprenoriat mi-am adunat curajul pana prin 2008. Deci nu sunt chiar asa de "veteran”;) Notiunea de reusita in business nu cred ca poata fi generalizata. Pot insa vorbi de reusita in business-ul meu, in media, comunicare, marketing (online, de vreo 10 ani). Cred ca prima regula ar fi sa incerci sa te porti cu oamenii cu care lucrezi asa cum ai vrea sa se poarte si sefii tai cu tine. In al doilea rand cred in corectitudine si in jocul "fair play”. Cred in castigul moral si financiar pe termen lung, nu in "tunurile” tip "ia banii si fugi”. Si, last but not least, o regula in care cred e sa incerci sa nu trantesti usi in urma ta, pentru ca niciodata nu se stie cand vei regreta asta. In general, insa, cred ca regula de baza in media este sa privesti mereu cu 3-5 ani inainte. Cand scriam pe blog acum 10 ani sau discutam la conferinte ca ziarele vor disparea treptat eram intampinat cu zambete. Acum, ziarul Kaufland e singurul care ma contrazice. O minima viziune este, deci, esentiala in business-ul acesta. Decizia de a renunta sa pretind ca ma pricep la tot ce inseamna media si sa ma focusez pe digital a fost, probabil, cea mai buna decizie pe care am luat-o vreodata, in business.


 
Manager.ro: Ce are si ce nu are mediul de afaceri romanesc?

Dragos Stanca: Are multe probleme si nu are mereu solutii. Are oameni valorosi dar nu are mereu capacitatea de a-i motiva suficient.
 

Manager.ro: Ce urasti cel mai mult ca om de afaceri in Romania? Ce-ti place cel mai mult?


Pentru a citi integral interviul, va invitam sa accesati Manager.ro.
Autor: Florin Campeanu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 6 comentarii

Radu Anghel 03-Mar-2015 22:45:16
"Are multe probleme si nu are mereu solutii. Are oameni valorosi dar nu are mereu capacitatea de a-i motiva suficient."

Favourite part... Si nici n-o sa se rezolve prea curand! Am ajuns sa cred ca e mai nesanatos sa fim optimisti.
Razvan P. 03-Mar-2015 22:36:43
Sunt de acord cu Martin. Mai ales acum cu schimbarile fiscale. De parca nu ne-au ajuns ture intregi de modificari gandite peste noapte.
Andreea Oancea 19-Feb-2015 13:39:20
E adevarat ca e nevoie de modele!
Martin 19-Feb-2015 13:38:17
E adevarat. Plus ca la noi e nevoie de un numar foarte mare de ani ca sa ajungi pas cu pas undeva mai sus si la o stabilitate financiara. Bruler les etapes inseamna sa faci si alte lucruri care mai devreme sau mai tarziu te cam trimit la racoare. E bine sa vedem ca exista si oameni onesti care au reusit cu munca, efort si rabdare.
dana 18-Feb-2015 09:07:08
Paul 15-Feb-2015 08:54:42

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016