Strategii marketing pagina 12

Harry Potter si puterea link-urilor

Harry Potter si puterea link-urilor

Mihaela Pascu Tips&Tricks

Inainte de a trece la cateva aspecte esentiale in construirea link-urilor pentru pagina ta, trebuie sa recunosc, in fata voastra si a monitorului, ca nu stiu cum s-a strecurat Harry Potter in titlul...

Strategii de urmat la botezul brandului

Strategii de urmat la botezul brandului

Lacramioara Vidru Tips&Tricks

Numele bradului face parte din cartea sa de vizita, asa incat alegerea acestuia nu poate fi lasata la voia intamplarii. In plus, intr-o era digitalizata, tot mai activa in spatiul online, orice...

10 trucuri pentru a va optimiza site-ul de business

10 trucuri pentru a va optimiza site-ul de business

Lacramioara Vidru Tips&Tricks

Mai mari sau mai mici, cu o reputatie deja formata sau de-abia la inceput de drum antreprenorial, foarte multe firme au avut grija sa-si creeze un website propriu. Este tot mai evident ca lumea online...

Cat rau poate face un SEO neinspirat

Cat rau poate face un SEO neinspirat

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Primul lucru pe care-l invata cei ce se ocupa de SEO este sa schimbe titlurile bune. Orice publicist/ editor/ jurnalist stie ca scrierea unor titluri si a unor headline-uri bune este o abilitate ce...

Cum sa masori succesul pe internet

Cum sa masori succesul pe internet

Lacramioara Vidru Tips&Tricks

Intr-o lume care inspira si expira biti, a nu fi prezent pe internet este aproape o nebunie. Dar este oare suficient doar sa existi in spatiul online? Cum se poate masura, mai exact, succesul pe...

Cateva motive pentru care alte site-uri ar vrea sa va introduca in lista de link-uri

Cateva motive pentru care alte site-uri ar vrea sa va introduca in lista de link-uri

Alina Negrutiu Tips&Tricks

De ce ar vrea cineva sa trimita link catre site-ul dumneavoastra? Iata cateva motive la care, probabil, v-ati fi asteptat sau nu.1. Pentru ca platiti sa fiti listati   Google si majoritatea...

Cele mai intalnite 12 greseli de SEO

Cele mai intalnite 12 greseli de SEO

Madalina Alexe Tips&Tricks

V-ati angajat vreodata in munca de asigurare a SEO fara a obtine rezultate valide? Ati avut vreodata senzatia ca ceva nu merge cum ar trebui? Nu sunteti singurul. Multi gresesc elementar in problema...

De unde-si face Google banii? Top 5 al categoriilor de cuvinte cheie pentru AdWords

De unde-si face Google banii? Top 5 al categoriilor de cuvinte cheie pentru AdWords

Madalina Alexe Tips&Tricks

Categoria de asigurari atrage cele mai mari rate de cost-per-click (CPC) in reclama platita Google AdWords: aproape 50 de dolari pe clic, conform ultimelor date privind cuvintele cheie furnizate de...

Google este rege sau are si Bing ceva de spus in SEM?

Google este rege sau are si Bing ceva de spus in SEM?

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Google domina doua treimi din spatiul motoarelor de cautare. Pe Google au loc mai multe cautari decat oriunde altundeva. Google genereaza mai mult venit in urma vanzarilor online decat orice alt motor...

Creste competitia marcilor inregistrate pentru termenii de cautare

Creste competitia marcilor inregistrate pentru termenii de cautare

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Bataliile pe cuvintele cheie devin din ce in ce mai scumpe pentru marcile inregistrate, caci cautarea inghite cei mai multi bani din reclamele online, in SUA si peste tot in lume, iar competitia...

Unicitatea SEM, a marketing-ului de site

Unicitatea SEM, a marketing-ului de site

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Traficul prin motoarele de cautare este targetat. Si asta pentru ca potentialii cumparatori care dau peste oferta dumneavoastra de B2B, prin intermediul motoarelor de cautare, cauta independent...

Solutii pentru unificarea strategiilor de SEO si SEM

Solutii pentru unificarea strategiilor de SEO si SEM

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Desi este inradacinata practica de aplicare a doua strategii distincte, una de SEO si alta de SEM, lumea marketingului trebuie sa constientizeze faptul ca acestea nu sunt doua discipline distincte, ci...

Identificarea cuvintelor cheie negative poate scadea preturile si creste rezultatele in campaniile Googel Adwords

Identificarea cuvintelor cheie negative poate scadea preturile si creste rezultatele in campaniile Googel Adwords

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Cuvintele cheie negative pot sa purifice lista de cuvinte cheie si sa filtreze traficul nedorit. Acesta este un rezultat mai mult decat dezirabil in cazul campaniilor in care platiti pentru a fi...

Cateva motive pentru care SEO nu functioneaza

Cateva motive pentru care SEO nu functioneaza

Alina Negrutiu Tips&Tricks

Search engine optimization (optimizare de site pentru motoarele de cautare) este un proces complex care, uneori, are rezultate slabe. Si fiindca mii de site-uri se zbat sa gaseasca o strategie de SEO...