Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: Pozitia unui brand pe Google influenteaza succesul acestuia

Tags: seo, studiu, cautare google, ranking google, brand, succes online

Pozitia unui brand intre cautarile organice ale SERP (search engine results page) par sa influenteze anumiti indicatori ai succesului acestuia printre care notorietatea brandului, calitatea si intentia de achizitie a brandului, potrivit unui studiu realizat de Conductor.
Datele au la baza un test cu un brand consacrat din gama frigiderelor de uz casnic – Frigidaire.  Astfel, consumatorii au fost rugati sa introduca pe o pagina de cautare interna cuvintele cheie „cumpara frigider”. Apoi, li s-au pus la dispozitie rezultatele pe care Google SERP le-a oferit pentru aceleasi cuvinte cheie (printre acestea se aflau desigur referinte legate de alti producatori si retaileri de frigidere), cu mentiunea ca au avut grija sa introduca printre acestea si brandul de test. In fine, au fost rugati sa raspunda unei serii de intrebari legate de valoarea brandului suspus analizei.

Asa au constatat ca pozitionarea unui brand intre rezultatele din prima parte a unei pagini web (acea parte care este vizibila fara a fi nevoie de miscarea scroll-ului) genereaza o crestere de 10 pana la 30% a valorii acestuia. Totusi, cea mai semnificativa crestere – de peste 30% – se inregistreaza atunci cand brandul apare in prima parte a paginii web atat in cazul rezultatelor organice, ci si in caul celor universale, care contin imagini foto, video, pozitionari pe harta etc.


In plus, atunci cand brandul apare deopotriva intre rezultatele cautarilor publicitare (PPC) si intre cele organice, notorietatea acestuia creste cu 20%, respectiv cu 10%.

Apoi, intentia de cumparare a consumatorilor a crescut cu 20% in cazul in care brandul a aparut intre rezultatele cautarilor din prima parte a paginii web si a scazut cu 10% atunci cand acesta se regasea in cea de-a doua parte a paginii web (cea care necesita scrolling pentru a putea fi vizualizata).  





Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0