Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 tipuri de email ce nu ar mai trebui trimise vreodata

Tags: email, vesti proaste, spam, mesaje, email-uri inutile

Exista anumite email-uri ce nu ar trebui trimise niciodata. Acestea pot distruge relatii sau reputatii. Pentru a evita orice neplaceri, ai grija sa nu trimiti urmatoarele tipuri de mesaje prin mail.
1. Email-ul trimis la nervi
Este intotdeauna o idee proasta sa scrii mesaje sau email-uri cand esti suparat sau nervos. Aproape mereu vei regreta cele spuse. Este mult mai intelept sa amani apasarea butonului Send pana cand te calmezi si vezi lucrurile intr-o lumina mai favorabila.
 
2. Email-ul de scandal
E urat sa barfesti, mai ales sa iti vorbesti de rau colegii de munca. Aceasta barfa nu ar trebui sub nicio forma continuata pe email. Nu trimite niciodata un email care nu ti-ai dori sa fie citit de alte persoane decat cele carora le este adresat. Traim in era digitala, orice este posibil si aproape nicio informatie nu mai este confidentiala. Nu uita acest lucru. Nu prea ai cum sa fii complet in siguranta in mediul online.
 
3. Email-ul tip spam  
Evita sa trimiti email-uri mai multor persoane in acelasi timp, fara ca acestea sa isi fi dat acordul in acest sens. Nu vei face decat sa enervezi aceste persoane. In cazul email-urilor de marketing, asigura-te ca exista intotdeauna o optiune de dezabonare.
 
4. Email-ul cu vesti proaste
Fie ca este vorba de o demisie, o concediere, o despartire sau orice altceva, trebuie sa alegi comunicarea directa, nu email-ul. Este un semn de lasitate sa te ascunzi in spatele unui email cand ai ceva important de comunicat.
 
5. Email-ul inutil
Daca subiectul email-ului este „M-am gandit ca s-ar putea sa te intereseze...” inseamna ca email-ul este inutil. Nu umple inbox-ul altcuiva cu email-uri irelevante doar de dragul de a mai trimite ceva. Trimite email-uri cu continut relevant, daca nu vrei sa ajungi in folderul Spam.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0