Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai gresit pretul cu cateva milioane bune. Ce e de facut?

Tags: gestionare criza, comunicat clienti, erori, companie, manager

A gresi e omeneste. Atata doar ca nu e intotdeauna foarte usor de iertat sau de inteles o greseala pe care o faci cand tastezi un pret de cateva zeci de milioane mai mic cu o cifra si-l transformi astfel intr-un pret aproape derizoriu comparativ cu cel initial.

Sa presupunem ca ai facut o astfel de greseala. Daca stii cum sa reactionezi, nu-ti va sta capul acolo unde-ti stau picioarele. Gestionarea cu succes a unei situatii de criza demonstreaza ca esti un manager bun. Desigur, asta nu inseamna ca o sa scapi de durerile de cap si de eforturile necesare pentru a impaca pe toata lumea.

Daca o greseala se transmite prin newsletter catre toti abonatii, trebuie sa trimiti un comunicat prin care sa anunti greseala si sa iti asumi eroarea. Important este aici modul in care prezinti greseala produsa. Nimeni nu vrea sa auda niste scuze seci si nepasatoare, chiar daca tuturor le este clar ca atata vreme cat esti in deplinatatea facultatilor mintale nu ai avea de ce sa vinzi un laptop de ultima generatie cu doar cateva sute de lei.

Nu spera ca cei care au intrat doar o secunda pe site si nu au apucat sa comande nu au vazut greseala. Atata vreme cat esti onest cu clientii si iti asumi raspunderea pentru eroare,  vei fi apreciat ca brand si vei mari increderea clientilor sau a celor care inca nu s-au decis daca sa cumpere de la tine.

Asa ca posteaza un anunt oficial si nu uita ca acesta trebuie sa imbine intr-un mod armonios stilul formal cu cel personal pentru sentimentul de apropiere afacere (brand) - client. De asemenea, este important ca acest comunicat sa fie semnat de cineva care se afla intr-o functie de conducere pentru ca, in caz contrar, anuntul va avea un efect relativ redus.

Poate nu te simti neaparat marinimos astazi, dar daca tot ai savarsit greseala, trebuie sa o repari pana la capat. Creeaza, asadar, o oferta (tot in semn de scuza fata de clienti) prin care sa vinzi produsul respectiv cu un discount.

In felul asta ii convingi si mai mult ca reprezinti o companie serioasa, ca ii respecti si ca nu ai intentionat nicio clipa sa ii inseli. Si, cu siguranta, s-ar putea chiar sa iti cresti vanzarile cu ocazia acelei greseli.

Un invingator trebuie sa vada in orice situatie de criza o oportunitate de a creste. Nu spun sa sari de bucurie cand faci o greseala, doar te asigur ca grijile nu duc nicaieri.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016