Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum puteti creste numarul abonatilor la campaniile prin email

Tags: campanie, email abonati, concurs, campanie email

Cand vine vorba despre marketingul prin email pana si cei mai priceputi utilizatori ai acestei tehnici pierd anual aproximativ o treime dintre cititori. Asta ca urmare a dezabonarilor sau a nemultumirilor legate de spam. Dar exista o metoda prin care acest lucru poate fi evitat.
Organizarea unui concurs este solutia eficienta de a atrage mai multi abonati, dar si de a creste angajamentul si fidelitatea celor deja existenti. Iar pentru a avea succes maxim in aceasta privinta exista cateva trucuri de urmat:
Organizati un concurs incitant si de scurta durata. Intrucat se doreste ca oamenii sa se inscrie cat mai curand, este de preferat ca respectiva competitie sa nu se intinda pe mai multe saptamani. Altfel, posibilii abonati nu vor condidera inscrierea ca pe o urgenta si o vor amana pana o vor da uitarii. Incurajati-i asadar sa se inscrie imediat, stabilind un termen scurt.
Oferiti un premiu atractiv. Si ce este mai atractiv decat banii, veti spune? E adevarat, premiile in bani fac mai usor cu ochiul, insa daca vreti ca si brandul sa aiba ceva de castigat, oferiti ca recompensa propriile produse sau servicii.  
Promovati concursul la maxim. Diseminati infromatiile privitoare la concurs in toate mediile posibile: pe website, pe blog, pe retelele de socializare si mobile, prin bannere de promovare pe alte site-uri. Doar astfel veti creste expunerea competitiei la un public cat mai larg.
Trimiteti un email de confirmare. Pentru a fi siguri ca adresele introduse sunt valide, solicitati confrimarea printr-un email specific.
Monitorizati angajamentul noilor abonati. Asta mai ales atunci cand va bucurati de o crestere foarte mare a inscrierilor. In general, ca urmare a concursului, rata inscrierilor creste cu 30%. Dar se prea poate ca unii dintre noii abonati sa devina inactivi dupa incheierea competitiei, asa incat este de preferat sa organizati din nou campanii menite sa creasca angajamentul abonatilor. La fel de important este si sa-i stergeti din lista pe acei abonati care nu ofera niciun fel de feedback.  



Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016