Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti reuseasca campaniile de sarbatori

Tags: campanii de sarbatori, strategie de marketing, bani, social media, e-mail marketing

Poate va ganditi ca e un pic cam devreme. Dar paza buna trece primejdia rea iar antreprenorii inteligenti stiu ca e-mail-ul si social media deopotriva sunt importante pentru o strategie de marketing de succes. Folosirea instrumentelor adecvate pentru a transmite mesajele corecte audientei targetate este un pas esential in timpul sarbatorilor, cand toata lumea se da peste cap sa capteze atentia si banii consumatorilor.
Asadar, cum ii putem implica pe consumatori cand competitia este atat de acerba? Entreprenuer.com ofera cateva sugestii ce nu trebuie bugetate cu foarte multa generozitate: social media extinde viata si raza de actiune a campaniilor pe e-mail. Le ofera marketerilor posibilitatea de a-si auzi publicul, iar clientilor - sansa de a partaja continut si de a-si da cu parerea. Daca e-mail-ul va face mesajul auzit, social media il transmit si mai departe.
 
Iata cum sa extindeti raza de actiune si de influenta a e-mail marketing-ului si sa mai adaugati putin piper social media in campaniile pe care vi le-ati planificat pentru sfarsitul de an. Inainte sa raspanditi spiritul sarbatorilor, tineti cont de urmatoarele sugestii:
 
1. Creati continut valoros care sa fie partajat. In preajma sarbatorilor, toata lumea cauta ofertele, fie ca e vorba de o idee de cadou, de o reducere sau de un cupon.
 
2. Includeti indemnul la actiune in social media. Daca initiati o conversatie, cereti feedback sau faceti o oferta promitionala via e-mail, urmatorul pas este sa va conduceti audienta in spatiile propice dialogului. Clarificati de la bun inceput ce doriti de la cititori: un "Like", un retweet sau continuarea unei discutii.
 
3. Reglati-va campaniile pentru a putea fi usor partajate. Scopul vostru este sa le captati atentia clientilor si sa-i determinati sa comenteze. Asa ca asigurati-va ca iconitele retelelor de socializare sunt puse la inceputul sau la sfarsitul newsletter-ului, undeva vizibil.
 
4. Customizati-va mesajul pentru fiecare retea in parte. Automatizarea denota lipsa de interes. nu uitati sa puneti link-uri pe Twitter, Facebook si LinkedIn, oriunde audienta voastra isi "pierde vremea".
 
5. Faceti apeluri de abonare via social media si mobile marketing, pentru a atrage cat mai multe adrese de e-mail. 
 
6. Participati la conversatiile din social media si catalizati crearea de continut. Fiti atenti la conversatii si, unde se aprinde focul, sariti cu benzina si mentineti flacarile cat mai inalte. 
 
7. Verificati-va conturile pe retelele de socializare si analizati ce a fost partajat. Verificati ce a functionat si ce nu.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016