Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Semnatura de email: sfaturi pentru o utilizare eficienta

Tags: email marketing, semnatura email, email companie

Semnatura spune foarte multe despre o persoana. Avand in vedere ca traim in era digitala, nu ne este dat sa vedem frecvent semnaturi scrise de mana, acestea fiind tot mai des inlocuite cu semnaturile digitale.
Semnatura de email este foarte importanta deoarece aceasta le ofera oamenilor amanunte esentiale despre personalitatea unui om si etica muncii sale. Aceasta este cartea ta de vizita, un mijloc prin care le oferi corespondentilor detalii suplimentare despre tine.
 
Iata cateva reguli de urmat atunci cand iti doresti o semnatura pe care clientii sa o inteleaga si sa o retina usor.
 
Semnatura din email ar trebui sa continua urmatoarele elemente:

- numele integral si functia

- numele companiei si link-ul URL catre site-ul acesteia

- numerele tale de contact – telefon, fax, ID Skype si adresa de email

- link-urile catre retelele de socializare: Facebook, Twitter, LinkedIn

- precizari legale, daca este cazul

 
Elemente ce ar trebui evitate intr-o semnatura de email:

- link-uri catre website-ul personal

- link-uri catre CV-ul tau

- citate "dragute" sau "inspirate"

- numarul personal de telefon

 
Iata cateva sfaturi pentru a va scoate in evidenta semnatura:
 
1. Nu folositi semnaturi lungi: semnatura nu ar trebui sa ocupe prea mult spatiu, scopul acesteia fiind doar de a oferi informatii suplimentare.
 
2. Pastrati uniformitatea. Daca sunteti freelancer, va puteti personaliza semnatura dupa bunul plac, insa daca lucrati in cadrul unei companii, trebuie sa va asigurati ca toate semnaturile pastreaza acelasi format. Nu va puteti juca cu fonturile, logo-urile sau culorile.
 
3. Adaugati link-uri catre retelele social media – se recomanda mentionarea conturilor de Facebook, Twitter sau LinkedIn la care puteti fi contactat, insa retineti ca nu trebuie sa adaugati link-uri catre conturile personale, ci catre cele ale companiei.
 
4. Includeti un slogan sau un mesaj promotional – puteti adauga link-uri catre ofertele promotionale oferite, astfel incat acestea sa iasa in evidenta.
 
5. Folositi clauzele de confidentialitate doar daca sunt necesare – clauzele de confidentialitate pot ocupa mult spatiu si, de multe ori, sunt mai lungi decat corpul emailului. Daca nu este neaparat necesara adaugarea unor astfel de clauze, sariti peste acest pas, pentru a nu obosi sau plictisi fara rost clientii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016