Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 obiceiuri ale oamenilor ineficienti

Tags: obiceiuri angajati, obiceiuri neproductive, oameni ineficienti, distragerea atentiei

Din incercarea de a face cat mai multe lucruri, dar si datorita dezvoltarii tehnologiei, oamenii devin tot mai ineficienti, fiind distrasi de la munca din tot mai multe surse.
Desi avem foarte mult de munca in fiecare zi, multi dintre noi nu stim cum sa ne concentram pe criteriile importante si incercam sa facem atat de multe lucruri, incat devenim ineficienti.

Iata cinci obiceiuri ale oamenilor ineficienti:

1. Isi termina intotdeauna lista de sarcini


Din disperarea de a face cat mai multe lucruri, oamenii se grabesc sa bifeze toate sarcinile din lista cu "lucruri de facut", iar cum graba strica treaba, aproape nimic nu vor face perfect. Oamenii productivi stiu sa isi prioritizeze sarcinile, astfel incat sa acorde atentia necesara obiectivelor importante, iar timpul ramas il vor aloca task-urilor mai simple.

2. Raspund tot timpul la telefon

Stiu ca este important sa preiei orice apel, mai ales daca acesta vine din partea clientilor, pentru ca nu iti doresti sa ii lasi sa astepte si in niciun caz nu vrei sa ii pierzi. Cu toate acestea, cercetarile arata ca vorbitul la telefon poate distrage foarte usor atentia chiar si persoanelor care pot rezolva mai multe lucruri in acelasi timp. Oamenii de stiinta recomanda celor care lucreaza la proiecte importante sa isi inchida telefonul si sa nu raspunda la e-mail-uri pana nu isi termina treaba.

3. Privesc comunicarea precum o strada cu sens unic

Comunicarea reprezinta o problema imensa pentru oamenii ineficienti. Te intrebi de ce nu reusesti niciodata sa duci lucrurile la bun sfarsit sau de ce nu poti motiva oamenii? Uita-te in oglinda! Persoanele care au cele mai mari probleme de comunicare sunt acelea care vorbesc foarte mult si asculta foarte putin, pentru ca nu vor intelege niciodata ce isi doresc cu adevarat oamenii de la ei. Asadar, incearca sa ii asculti si sa ii intelegi pe cei de langa tine si vei observa  ca vei reusi sa devii si mai productiv.

4. Blocheaza orice intrerupere

Asa cum spuneam anterior, daca vorbesti la telefon, iti vei pierde din productivitate. Asta nu inseamna sa blochezi orice alta metoda prin care poti sa fii intrerupt atunci cand lucrezi la ceva important. Asta inseamna de asemenea infeficienta. Te intrebi de ce? Pentru ca orice persoana care intra in biroul tau cu o propunere poate sa iti ofere o noua idee care sa ajute la cresterea productivitatii tale, iar unele intreruperi actioneaza precum medicamentele asupra creierului tau.

5. Isi propun sa castige orice

Oamenii ineficienti incearca sa castige orice competitie sau proiect la care participa, iar asta nu le aduce decat dezavantaje, pentru ca setea de castig este atat de mare, incat nu reusesc sa observe rezultatele contra candidatilor.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016