Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi pentru mesaje de marketing cu impact puternic

Tags: mesaje de marketing, impact puternic, descrieri, consumatori, simplificare, strategii de marketing

Pentru a capta atentia consumatorului si a te diferentia de concurenta, este esential sa comunici prin mesaje de marketing clare si concise. In orice fel de comunicare, oamenii prefera mesajele sincere si directe. Aproximativ 85% din consumatori au mai multa incredere in companiile care nu folosesc limbaj de jargon.
Daca vrei sa concepi mesaje eficiente, iata cateva sfaturi utile:
 
1. Clarifica-ti gandurile
 Pentru a avea un limbaj clar, pe intelesul tuturor, este esential sa gandesti limpede. Inainte de a te apuca sa concepi materiale de marketing, este important sa te gandesti cum ai putea descrie produsul sau serviciul pe care vrei sa il vinzi intr-un mod cat mai clar si succint. Prin ce se deosebesc produsele sau serviciile tale de cele ale concurentei? In ce mod vor beneficia consumatorii de pe urma acestor produse? Daca nu poti raspunde fara ezitare la aceste intrebari, incearca sa dezvolti niste explicatii cat mai clare.
 
2. Dinamizeaza descrierile
 Cuvintele folosite in descrieri trebuie sa exprima actiunea. Pentru a realiza promotii de impact, evita folosirea unor siruri lungi de adjective. Evita de asemenea cuvintele des intalnite in descrieri de produse, cum ar fi „cel mai bun”, „optim”, „incredibil”, etc., care si-au pierdut insemnatatea. In schimb, inlocuieste-le cu verbe care exprima dinamismul, vioiciunea, energia. Scoate in evidenta principalele beneficii ale produselor sau serviciilor si exprima un simt al urgentei. (ex. „Ecomiseste bani si timp acum!”)
 
3. Creeaza imagini in mintea consumatorului
 Cuvintele si mesajele clare au capacitatea de a crea o imagine in mintea cititorilor. Imaginile insufletite impresioneaza consumatorii, oferindu-le o idee clara despre companie si despre oamenii care se afla in spatele acesteia. Descrierile „perfecte” iti trimit clientii la firmele concurente, in timp ce mesajele sincere ajuta la construirea unei bune reputatii si inspira loialitatea pe termen lung.
 
4. Simplifica frazele
 Folosind un limbaj simplu, vei ajuta cititorii sa inteleaga pe deplin mesajul, precum si rolul companiei. Frazele complexe si intortocheate ingreuneaza procesarea informatiei, prin urmare este de preferat sa nu incarcati frazele in mod inutil. Ideile trebuie sa fie usor de digerat, prin folosirea de cuvinte pe care cititorii le pot recunoaste cu usurinta, nu a unor cuvinte pompoase, ce trebuie cautate in dictionar.
 
5. Perfectioneaza continutul
 Dupa ce ai redactat mesajul de marketing, este timpul sa revizuiesti continutul in mod obiectiv. Proceseaza informatia prin ochii consumatorului care tocmai afla de compania ta. Elimina orice cuvant inutil sau confuz. Simplifica intregul continut si retuseaza frazele, astfel incat mesajul sa capteze esenta companiei.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.71 din 5 - 7 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016