Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa-ti optimizezi profilul de LinkedIn

Tags: linkedin, profesionisti, obiective, promovare personala

Platforma LinkedIn ofera profesionistilor din toate domeniile multe posibilitati de promovare si de etalare a realizarilor, permitandu-le de asemenea sa descopere alti profesionisti si sa fie descoperiti la randul lor de catre companii. Este posibil insa ca profilul tau LinkedIn sa nu iti permita sa creezi toate conexiunile dorite fiindca nu ai fost atent la toate detaliile.
Iata cateva metode simple prin care iti poti optimiza profilul de LinkedIn pentru mai multa vizibilitate:
 
1. Revizuieste-ti obiectivele. In fond si la urma urmei, LinkedIn se refera la marketing: promovarea companiei sau promovarea personala. Insa probabil ca ai uitat acest lucru pe masura ce ti-ai completat profilul. Nu uita ca ceea ce esti e mai putin important decat ceea ce iti doresti sa realizezi pe viitor, astfel ca trebuie sa stabilesti obiective clare, pe care sa le transformi in cuvinte cheie, deoarece asa vei fi gasit pe LinkedIn – prin cuvinte cheie. Gandeste-te la cuvintele care au o semnificatie anume in industria in care activezi si foloseste cuvinte cheie care sa aiba un impact asupra audientei tinta.
 
2. Alege cu atentia fotografia de profil. Fotografia este primul lucru care iese in evidenta atunci cand cineva iti viziteaza profilul. Este precum o sigla: daca este buna, probabil ca nu va atrage mult mai multi clienti, insa daca este proasta, vei pierde cu siguranta. Priveste cu atentia fotografia actuala: te infatiseaza ca fiind un profesionist sau reflecta mai degraba un hobby de-al tau? Fotografia de pe LinkedIn ar trebui sa te infatiseze exact asa cum ti-ai dori sa apari in fata clientului sau a angajatorului.
 
3. Cere recomandari. Majoritatea dintre noi citim testimoniale si recomandari, chiar daca stim ca acestea au fost probabil realizate la cerere. Recomandarile vor adauga un plus de seriozitate profilului LinkedIn. Prin urmare, este bine sa soliciti recomandari, dar si sa le oferi atunci cand ti se cere.
 
4. Indeparteaza continutul irelevant. Nu e nimic rau in faptul ca ai schimbat sapte-opt job-uri pana la varsta de 30 de ani, insa nu trebuie sa apara toate in profilul LinkedIn. Concentreaza-te asupra experientei relevante, care sta la baza obiectivelor actuale. Nu este necesara stergerea job-urilor irelevante, insa limiteaza-te la descrieri foarte scurte.
 
5. Exprima-ti personalitatea. Este important sa te concentrezi asupra cuvintelor cheie si sa stergi continutul irelevant, insa nu uita sa iti exprimi totusi personalitatea. Adauga putin entuziasm si fler descrierilor, spune oamenilor de ce iti place ceea ce faci, ce iti doresti sa realizezi, descrie care au fost cele mai pozitive, dar si cele mai negative experiente profesionale. Fii tu insuti. 

via Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0