Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa vinzi reclama pe site

Tags: reclama, bani, succes, cpm, cpa, cpc

Daca aveti un site care face trafic, dar nu genereaza si bani, cheia succesului este atunci reclama. Asadar, daca vindeti reclama pe site va poate aduce bani, dar trebuie stiut ca nu este un proces facil si mananca si timp. Dar, daca reclama promoveaza produse sau servicii care sunt sustinute de informatiile de pe site, le veti da o mana de ajutor vizitatorilor si acestia va vor fi recunoscatori.
Unul dintre primii pasi care trebuie facuti consta in stabilirea tipului de audienta targetat, pentru a alege reclama adecvata. Cand va pregatiti site-ul pentru a vinde spatiu de reclama, trebuie sa aveti pregatite cateva exemple de reclama (pe marimi, categorii), pentru a le arata clientilor. Va fi poate nevoie sa experimentati o perioada pentru a stabili ce metoda va aduce cei mai multi bani.
 
Tipuri de reclama pe site
 
Reclamele tip text si cele tip banner sunt cele mai intalnite, dar exista si alte tipuri care pot fi luate in considerare. Evolutia uimitoare a dispozitivelor mobile care folosesc internet wireless este un fapt si, de aceea, asigurati-va ca folositi stilul corect. De exemplu, un banner standard nu se afiseaza prea bine in versiunea mobila a site-ului.

Reclame tip banner
 
Pozele mici sau mari sau reclamele tip banner reprezinta o modalitate de a face bani, dar, de obicei, genereaza cele mai mici venituri, pentru ca sunt des intalnite si vizitatorului ii este usor sa le ignore.
 
Veniturile din reclama tip banner se bazeaza, in general, pe numarul de vizitatori unici care se uita la reclama. Abordarea uzuala este de a taxa o anumita suma pentru 1.000 de vizitatori (CPM).
 
Costul pe actiune (CPA) este un alt mod prin care publicitarii platesc site-urile. Site-ul primeste bani de fiecare data cand un vizitator finalizeaza o anumita actiune, cum ar fi cumpararea unui produs sau completarea unui chestionar. Acest acord aduce un profit mai mare, dar este mai dificil sa convinegti vizitatorii sa intreprinda actiunile necesare.
 
Reclamele tip text
 
Clientii tind sa aiba mai multa incredere in reclamele tip text decat in cele tip banner si, prin urmare, acestea au o rata mai mare de conversie in bani. Achizitia lor se face prin cost-pe-clic (CPC). Astfel de reclame faciliteaza cresterea numarului de clienti care dau clic pe link-uri.
 
Reclame interstitiale
 
Reclamele interstitiale sunt reclamele care apar atunci cand vizitatorul navigheaza de la o pagina la alta. Este foarte probabil ca vizitatorul sa le urmareasca perioade mai lungi de timp decat la cele imagine. Dezavantajule ste ca sunt considerate enervante si pot sa stopeze traficul.
 
De cat trafic este nevoie pentru a vinde reclame?
 
Este aproape imposibil sa stabilim exact cati vizitatori vor da clic pe o anumita reclama. Daca plecam de la presupunerea ca rata de clic in randul vizitatorilor va fi de 1%, iar pretiul mediu pe clic este de 0,25 de dolari, aveti nevoie de 400 de clicuri pentru a ajunge la 100 de dolari. In conditiile in care traficul site-ului dumneavoastra este de 40.000 de vizite.
 
Unde punem reclama?
 
Plasarea reclamelor in interiorul continutului are rezultate mai bune, pentru ca reclama devine parte din informatie. Conform Google AdSense, reclamele puse in apropierea unui continut important si a butoanelor de navigare au succes, pentru ca acestea sunt zonele pe care se focalizeaza vizitatorii.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0