Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce website-ul este mai important decat contul de Facebook

Tags: importanta website, companii, social media, facebook, business site

Intr-o lume in care influenta retelelor de socializare este in continua crestere, website-ul ramane totusi principala forma de prezentare si promovare a unei companii. De altfel, studiile arata ca site-ul este mai popular printre consumatori decat toate conturile de business din sfera social media luate la un loc.
De ce? Din cinci motive:
1. Brandingul. Site-ul ofera o foarte mare flexibilitate in crearea si gestionarea brandului, in optimizarea acelor experiente online care sprijina modelul propriu de business si obiectivele sale. In plus, pe site nu exista competitori, doar un brand pe care il puteti gestiona dupa bunul plac.
2. Autoritatea. Cand detii propria pagina web, ai control asupra tuturor aspectelor sale componete (codurile, gazduirea, numarul de pagini, continutul etc). Cu alte cuvinte, ai libertate totala sa le modifici cand si cum crezi de cuviinta. Spre comparatie, pe site-uri ca Facebook, multe dintre aceste lucruri sunt accesibile doar administratorilor platformei. Tu nu poti face decat modificari minore in ceea ce priveste grafica sau continutul, dar nu te poti atinge de coduri, schema de navigare sau interfata.
3. Continutul. Orice s-ar spune, site-ul de business contine mai multa informatie decat orice profil social media. Daca informatiile sunt bine structurate si cu adevarat utile, site-ul nu va duce lipsa de trafic. Apoi, din moment ce aveti putere nelimitata asupra acestuia, puteti decide asupra continutului ce va aparea pe site, il puteti modifica sau adapta oricand.
4. Search Engine Optimization (SEO).  Daca detinerea unei pozitii importante si relevante in cadrul SERP (search engine result pages) face parte din strategia de marketing a companiei, atunci website-ul este obligatoriu. Cand acesta din urma este gestionat cum trebuie, el aduce trafic de calitate, promovand foarte bine produsele si serviciile pe care le oferiti.
5. Analiza. In vreme ce platformele de socializare ofera doar date privind persoanele care acceseaza informatiile postate si cat de frecvent fac acest lucru, instrumentele de care dispun site-urile permit analize mult mai complexe. Astfel, acestea va pot oferi date care sa permita stabilirea cu exactitate a impactului campaniilor de marketing online pe care le desfasurati.
Toate aceste observatii nu sunt insa menite sa discrediteze avantajele utilizarii social media, ci doar sa ilustreze faptul ca website-ul ramane structura centrala cand vine vorba despre promovarea online. Platformele sociale, email marketingul, marketingul prin sms sau alte asemenea vin de fapt in completarea site-ului de business.     
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Aha! 19-Sep-2011 15:26:06
Recisteste articoul mai atenta te rog si o sa vezi ce vrea sa spuna defapt ... nu se refera la o persoana fizica si la siteuri exclusiv de prezentare.
SocialMedia, instrumentul colaborativ nu vinde direct.
elena 19-Sep-2011 09:31:10
De ce s-ar face comparatia intre o platforma online si un instrument de social media? E ca si cum as zice ca merele sunt mai importante ca prunele? Intr-un mod superficial poti zice, dar fiecare are functia lui. Website-ul este de prezentare si are o interactiune scazuta, iar facebook-ul este un instrument colaborativ......

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0