Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Este sau nu rasista reclama pe care Volkswagen America o va difuza in cadrul Super Bowl?

Tags: super bowl, finala ligii profesioniste de fotbal american, volkswagen america

In timpul galei Super Bowl, finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), Volkswagen America va difuza o reclama considerata de unele persoane rasista.
Conducerea Volkswagen America a anuntat ca isi mentine decizia de a difuza in timpul galei Super Bowl un spot publicitar, desi acesta a fost considerat de anumite persoane rasist, deoarece prezinta un angajat de birou, caucazian si jovial, vorbind cu accent jamaican.

Reclama la noul model Beetle care va fi difuzata duminica, in timpul finalei de fotbal american, are sloganul "Get In, Get Happy" ("Urca si fii fericit") si dureaza 60 de secunde.

Acest spot publicitar a fost deja vizionat de peste 614.000 ori de cand a fost publicat pe contul de pe YouTube al grupului Volkswagen.  

Mai mult decat atat, reclamele difuzate in timpul finalei Ligii profesioniste de fotbal american sunt cele mai scumpe din lume.

"Nu-ti face griji, totul va fi bine", spune in aceasta reclama personajul Dave, zambitor, cu un pronuntat accent jamaican, unuia dintre colegii sai de munca.

Barbara Lippert, critic profesionist pentru site-ul specializat in publicitate Mediapost.com. sustine ca a fost surprinsa de aceasta reclama: "m-a socat, este un spot atat de rasist".

Nici raspunsul reprezentantilor Volkswagen nu a intarziat sa apara in legatura cu criticile primite.

"Aceasta este reclama pe care o veti vedea duminica. Este prevazut ca ea sa fie difuzata in timpul Super Bowl, iar acest lucru nu s-a schimbat. Mesajul reclamei, care se pare ca a scapat unora, este acesta: daca esti la volanul unui model Beetle, esti fericit pentru tot restul zilei", a explicat Mark Gillies, directorul departamentului de produse si tehnologii ale comunicarii din cadrul Volkswagen.   


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016