Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Feedback-ul din partea clientilor determina succesul comertului online

Tags: feedback clienti, consumatori, brand, sugestii, cumparaturi online

Succesul unui brand depinde in mare masura de modul in care interactioneaza cu clientii. Brandurile sunt incurajate sa ia in considerare feedback-ul primit din partea consumatorilor si sa efectueze modificarile necesare pentru a-si mentine clientii multumiti.
Iata cateva sugestii din partea Bazaarvoice, o companie specializata in comertul online prin social media, care a realizat mai multe studii privind nivelul de satisfactie al clientilor:
 
1. Cumparatorii traditionali se informeaza totusi din mediul online – aproximativ 70 la suta dintre cumparatori sustin ca isi folosesc smartphone-urile in timp ce se afla intr-un magazin. Prin urmare, este important sa le soliciti clientilor feedback online si sa le oferi conectare WiFi gratuita in interiorul magazinului.
 
2. Nu mai exista "orar de functionare" – cel putin jumatate din cumparaturile realizate online au loc dupa terminarea programului de lucru, in mare parte datorita cresterii popularitatii tabletelor si a smartphone-urilor. Acest lucru inseamna ca ar trebui sa le oferiti clientilor asistenta 24 de ore din 24, prin canalele social media, chat, si mesaje online, daca doriti sa obtineti rezultate “peste noapte”.
 
3. Fiti deschisi la orice fel de sugestii – Studiul realizat de Bazaarvoice indica faptul ca si cele mai favorabile comentarii si recenzii contin sugestii de imbunatatire, ceea ce inseamna ca trebuie sa luam in considerare orice fel de feedback. Conform studiului, 20 la suta dintre recenziile la produse de patru stele includ si recomandari referitoare la imbunatatirea acestora.
 
4. Fiti atenti la intrebarile consumatorilor – Consumatorii au deseori intrebari la care cauta raspunsuri, asadar este important sa le raspundeti clar la solicitari si sa va actualizati descrierile de produs in functie de dorintele acestora.
 
5. Nu se rezuma totul la cumparaturi – pagina de Facebook si website-ul dedicat brandului nu ar trebui sa fie impanzite cu materiale promotionale. Vizitatorii sunt foarte fericiti daca le oferiti experiente placute prin social media, care conduc la fidelizarea acestora. Integrati butoane social media in website pentru a le permite vizitatorilor sa distribuie mai departe informatiile oferite de dvs. Astfel veti descoperi ca nivelul de satisfactie al consumatorilor va creste.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0