Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Instant Marketing: Sfaturi utile

Tags: instant marketing, vizibilitate brand, youtube, social media, brand

Ne aflam in era digitala, cand totul este posibil. Internetul a devenit locul in care putem comunica un mesaj care sa ajunga in mod instant la oricine. Insa acest acces neingradit la informatii face uneori si mai dificila atingerea audientei tinta. Oamenii sunt invadati de informatii din toate partile, astfel incat devin din ce in ce mai selectivi cu privire la continutul pe care sunt dispusi sa-l citeasca. Prin urmare, orice brand care doreste sa reuseasca trebuie sa vina cu un mesaj care sa aiba un adevarat impact asupra oamenilor.
Iata cateva sfaturi de care este bine sa tineti cont atunci cand doriti sa cresteti vizibilitatea brandului si sa aduceti cat mai multi vizitatori pe website-ul companiei:
 
Nu lansati un brand inainte de a fi cu adevarat pregatit
Fie ca sunteti la inceput de drum, fie ca sunteti o companie renumita, nu veti genera vanzari daca nu veniti cu un produs solid. Nu trebuie sa va concentrati toata energia in campanii de marketing, ci mai intai trebuie sa concepeti un produs care sa fie atat de bun, atat de eficient si atat de inovator incat sa se vanda singur.
 
Testati produsul folosind canalele social media
Dupa ce ati dezvoltat produsul perfect, ramane de vazut daca si publicul este de aceeasi parere. Puteti asadar testa produsul respectiv utilizand canalele social media, cum ar fi Pinterest. Daca acest site nu va suna cunoscut, inseamna ca ati ramas deja in urma. Pinterest a atras aproape 8 milioane de vizitatori unici in doar patru luni. Prin urmare, creati o pagina Pinterest unde sa va etalati produsul sau produsele. Incercati si pe Facebook si Twitter. Daca oamenii distribuie informatiile postate de dvs si sunt entuziasmati cu privire la produsele pe care le oferiti, sunteti pe drumul cel bun. Daca nu, trebuie sa va puneti din nou pe treaba.
 
Realizati un clip video
YouTube atrage cel mai mult trafic, dupa Facebook, decat orice alta retea sociala sau forum. Pentru consumatori, motoarele de cautare raman prima metoda de gasire a produselor, insa retelele sociale vin din urma cu pasi repezi. In loc sa cheltuiti o gramada de bani pe o campanie de marketing costisitoare, mai bine realizati un clip video de prezentare a produsului sau serviciului oferit. Acesta ar trebui sa fie amuzant si sa aibe o nota optimista pentru a atrage cat mai multi vizitatori.
 
Fiti intotdeauna la curent cu noutatile din industrie
Nu uitati niciodata sa va "spionati" concurenta, sa vedeti ce se mai poarta in industria in care activati si care sunt ultimele tendinte si inovatii. Cititi blogurile si site-urile specializate din domeniu si ramaneti mereu la curent cu trendurile media.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0