Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sfaturi pentru optimizarea landing page-urilor

Tags: landing page, optimizare site, call-to-action, titlu descriptiv

Exista mai multe greseli care stau la baza ratelor de conversie slabe. Conform specialistilor din domeniu, acestea sunt utilizarea excesiva a textului, titlurile necorespunzatoare sau lipsa acestora, lipsa unui "call-to-action" si lipsa dovezilor clare privind calitatea serviciilor sau produselor oferite. In continuare, vom analiza fiecare din cele patru cauze, pentru a identifica unde anume gresim.
1. Prea mult text

Persoanele care cauta informatii pe internet nu au rabdarea necesara sa citeasca paragrafe intregi de descrieri ale produselor sau serviciilor oferite. In mediul online, oamenii au tendinta de a cauta elemente care ies in evidenta. Iar atunci cand intra pe site-ul dvs., aveti la dispozitie doar cateva secunde pentru a le atrage atentia si a le raspunde la cele doua intrebari esentiale:
-         ce anume ofera site-ul;
-         de ce ar avea nevoie de acel produs/serviciu
 
Asadar, este absolut necesar sa existe un echilibru intre elementele grafice si text. Iata cateva moduri prin care va puteti imbunatati landing page-ul in acest sens:
 
-         In loc sa spuneti ca oferiti cele mai bune produse din tara, mai bine afisati imagini cu produsele respective
-         In loc sa descrieti in detaliu cum functioneaza serviciile oferite, mai bine postati un grafic simplu care sa descrie procesul.
 
Paginile "atractive" vizual au un efect mult mai puternic asupra vizitatorilor, asadar este indicat sa investiti in servicii de web design de calitate.



Exemplu de pagina echilibrata


 
2. Lipsa unui titlu descriptiv
 
Vizitatorii unei pagini web sunt nerabdatori. Acestia vor sa afle ce fel de servicii sunt oferite din primele 5 secunde, altfel riscati sa ii pierdeti pentru totdeauna. Nu presupuneti niciodata ca un vizitator va petrece minute intregi sa citeasca tot continutul text al paginii pentru a-si da seama ce fel de servicii oferiti. In schimb, ar trebui sa ii usurati munca. Cum? Prin amplasarea unui titlu descriptiv, scris cu litere mari, ingrosate, astfel incat acesta sa fie lucru pe care il vede cand acceseaza pagina. Titlurile descriptive au o alta functie importanta, si anume aceea de a ramane in mintea vizitatorului.
 

Exemplu de pagina fara titlu vizibil, titlul este confuz



Exemplu de pagina cu titlu vizibil

3. Lipsa unui "call-to-action"
 
"Call-to-action" este un buton sau un link care indeamna vizitatorul sa ia actiune. Poate fi un link catre platforma de abonare la newsletter, un link catre pagina de preturi si planuri tarifare sau un link catre pagina de unde pot descarca o aplicatie. Exista doua probleme cand vine vorba de butoanele call-to-action: unele site-uri nu le au, in timp ce altele au prea multe.
 
Daca nu ati integrat niciun buton call-to-action pe landing page sau din contra, ati adaugat prea multe, vizitatorul va deveni confuz, nestiind ce sa faca in continuare. Vizitatorul nu trebuie sa fie pus sa aleaga intre mai multe butoane call-to-action. Prin plasarea unor butoane call-to-action relevante, insa fiecare pe o alta pagina a site-ului, veti ajunge sa ghidati vizitatorul catre atingerea obiectivului final.


 
Exemplu de pagina cu prea multe butoane call-to-action



Exemplu de pagina cu un singur call-to-action: Descarca WordPress 

4. Lipsa dovezilor clare
 
Fiecare site sau brand se poate declara ca fiind "cel mai revolutionar" sau "cel mai bun", insa chiar daca produsele sunt exceptionale, aceste declaratii goale nu vor convinge pe nimeni. Oamenii vor dovezi clare, nu se lasa convinsi asa usor. Astfel, este foarte important sa oferiti testimoniale, studii de caz, imagini cu clienti multumiti, etc.
 

Exemplu de pagina fara dovezi clare




 Exemplu de pagina cu dovezi multiple


Via VisualWebsiteOptimizer
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0