Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Site-ul de business: Cum trebuie realizata pagina Despre noi

Tags: site de business, website, pagina de prezentare, despre noi

Pentru orice companie, cea mai importanta pagina a site-ului de business, dupa cea principala, este pagina „Despre noi”. Acest lucru este valabil mai ales in cazul companiilor mici, care sunt mai putin cunoscute si care au nevoie de o prezentare menita sa compenseze acest deficit.
Pagina „Despre noi” este, daca vreti, sansa companiilor de a se pozitiona strategic si de a se afisa intr-o lumina favorabila printre concurentii de pe piata. Pentru a realiza acest lucru, este nevoie de transmiterea unor mesaje cheie si de conceperea unei adevarate declaratii de pozitionare. In lipsa acestora, se pot pierde foarte multe oportunitati de afaceri. Iata de ce, in realizarea paginii descriptive, este esential sa se aiba in vedere cateva aspecte.
1. Declaratia de pozitionare (in 35 de cuvinte) – va contine referiri la tipul de business, ce anume are firma de oferit, care este publicul tinta, prin ce se deosebeste de concurenta, ce valori  promoveaza.
2. Mesaje cheie – se refera la acele aspecte distincte legate de competenta si experienta in domeniu, de produsele si serviciile oferite, portofoliul de clienti, moduri de abordare, tehnici de lucru etc.
3. Descriere succinta – explicati cine sunteti, unde anume va desfasurati activitatea, de cat timp activati pe piata, care este filosofia afacerii, care sunt punctele sale forte etc.
Foarte multe firme, chiar si dintre cele mari, obisnuiesc sa se axeze doar pe acest ultim punct, respectiv, descrierea succinta, insa acest lucru este o greseala. Descrierea nu aduce in lumina ineditul unei afaceri, ce anume o diferentiaza de concurenta, lucrurile care o scot in evidenta. Luati in calcul faptul ca pagina principala si „Despre noi” sunt, deseori, singurele asupra carora se opresc vizitatorii. Asa ca faceti-le atractive.
Cum sa determinati eficienta paginii „Despre noi”
Odata ce ati finalizat redactarea, comparati continutul cu cel al competitorilor. Incercati sa fiti cat mai obiectiv, privind lucrurile prin ochii conumatorilor. Adunati si printati mai multe texte de prezentare ale companiilor concurente. Apoi, analizati-le tinand cont de intrebarile de mai jos. Notati raspunsurile si grupati-le in patru categorii:
1. Care sunt aspectele distinctive ale companiei? Pretul? Calitatea? Produsul in sine? Acestea pot fi codate sub denumirea de „Principal diferentiator”.
2. Ce alte atuuri mai prezinta compania? Acestea sunt „Mesaje secundare”.
3. Care este publicul tinta? Cine sunt consumatorii? Adolescentii? Femeile? Constructorii? Raspunsul va fi codificat sub denumirea de „Public tinta”.
4. Care sunt avantajele promise? Raspunsurile vor fi codificare ca si „Beneficii”.   
Aceste codificari sunt practic variabile dupa care puteti realiza o analiza comparativa pertinenta. Daca textul dumneavoastra le are pe toate, mai aveti doar un singur test de trecut: propria obiectivitate. Recititi descrierea dumneavoastra si pe cea a unui competitor. Apoi raspundeti sincer la intrebarea: Care dintre ele v-a convins? Daca raspunsul va multumeste, inseamna ca aveti o descriere eficienta. In caz contrar, rescrieti textul in asa fel incat sa fie convingator.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016