Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tendinte 2012: Social media, marketing de continut si dispozitive mobile

Tags: marketing de continut, dispozitive mobile, social media, investitii, strategii de marketing, continut, tendinte 2012

In ce ar trebui sa investim anul acesta in materie de marketing? Specialistii sustin ca exista trei tendinte principale: social media, marketingul de continut si continutul pentru dispozitive mobile. Sa le luam pe rand si sa vedem ce presupune fiecare.
1. Social media
Retelele de socializare permit interactionarea cu audienta tina. Social media nu inseamna doar detinerea unui cont de Twitter si a unei pagini de brand Facebook.
 
Evalueaza-ti prezenta in social media
Este brandul tau prezent pe retelele de socializare corespunzatoare? Exista alte platforme social media relevante pe care ar trebui sa le incerci?
 
Evalueaza imaginea brandului pe platformele de socializare
Cum este perceput brandul pe retelele de socializare? Este loc de imbunatatiri?
 
Stabileste nivelul de engagement dorit
Pentru a avea succes, trebuie sa te implici personal in social media. Consumatorii isi doresc sa interactioneze cu oameni ca si ei, sa simta ca brandul este uman.

Creeaza continut relevant pentru a satisface nevoile consumatorilor
Afla ce fel de continut isi doresc fanii si ofera-le acest tip de continut. Nu uita sa raspunzi fanilor la comentarii sau intrebari si sa le oferi si un strop de amuzament.
 
 
2. Marketingul de continut
 
Analizeaza nevoile
Evalueaza continutul existent si apoi stabileste ce fel de imbunatatiri sunt necesare. Acorda o atentie deosebita tuturor interactiunilor din social media si intregului proces de cumparare.
 
Fa rost de resursele necesare
Vei avea nevoie de un redactor/editor si/sau un corector. Poti incuraja angajatii deja existenti sa contribuie cu continut relevant sau poti angaja o persoana noua.
 
Faciliteaza distribuirea continutului
Asigura-te ca fanii brandului pot distribui informatiile prin intermediul butoanelor social media. Daca este necesar, promoveaza continutul prin reclame targetate pentru a atrage audienta tinta.
 
Asigura-te ca exista call-to-action-uri relevante
Marketingul de continut are nevoie de call-to-action-uri pentru a genera vanzari. Creeaza landing page-uri personalizate pentru a transforma clientii potentiali in clienti fideli.
 
 
3. Dispozitivele mobile
 
Creeaza un website pentru dispozitive mobile/ Optimizeaza-ti site-ul pentru dispozitive mobile
Creeaza un website dedicat pentru dispozitive mobile deoarece numarul utilizatorilor de smartphone-uri si tablete este in continua crestere.
 
Optimizeaza campaniile de emailing pentru afisarea pe mobil
Din ce in ce mai multi utilizatori isi verifica email-ul direct de pe telefonul mobil sau tableta. Asigura-te ca acesti potentiali clienti iti pot citi cu usurinta email-urile de pe dispozitive mobile.
 
Creeaza o aplicatie pentru mobil
Aplicatiile pentru mobil au depasit in popularitate internetul pe mobil. Poate fi o idee buna sa investesti in dezvoltarea unei aplicatii mobile.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016