Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce ni se poate intampla rau cand mergem la restaurant

Tags: restaurant, servicii, mancare, lipsa de profesionalism, experiente neplacute, comanda

Este greu de gasit un restaurant unde serviciile sa fie la fel de bune ca mancarea. Un sondaj recnt facut de un blog din New York, Statele Unite, releva faptul ca 60% dintre clientii restaurantelor se plang de felul in care sunt tratati, majoritatea fiind nemultumiti de lipsa de profesionalism a personalului.
De ce se plang clientii americani? Va dam mai jos cateva exemple culese de pe reteaua de socializare Reddit, care, cu siguranta, nu or sa vi se para stranii.
 
Ospatarita ne-a spus ce parere are ea despre mancarea localului. “Mai bine mananci tu scarbosenia asta decat mine”.

Patronul restaurantului si-a iesit din minti cand i s-a cerut socoteala in legatura cu o nota incarcata aiurea. “Am comandat un filet mignon care mi s-a parut a fi prea scump. L-am refuzat apoi, dar l-am regasit pe nota. Cand am refuzat sa platesc, patronul (un italian gigantic) a inceput sa zbiere intr-o italiana stricata si de abia am reusit sa fug, scapand, cred eu, cu viata, la mustata”.
 
Ospatarul m-a intrebat daca vreau rest de la 20 de dolari, cand masa costase doar jumatate. “Dupa ce am fost ignorata mare parte a serii, fiind sigur ca mancarea mea avea ceva in ea ce nu trebuia sa fie acolo, ospatarul m-a intrebat sictirit daca mai vreau rest de la 20 de dolari, cand eu trebuia sa-i platesc doar 10. NORMAL!!!!".
 
Ospatarita era foarte obosita si s-a asezat la masa mea sa-mi ia comanda. “Intr-adevar, avea ochii foarte obositi".
 
Ospatarul s-a dat la iubita unui client. “A uitat complet cine e si ce trebuie sa faca si i-a spus logodnicei mele PUICUTA”.
 
Un prieten a intrat in soc diabetic cand nu au vrut sa-i dea un pahar de suc de portocale. “Reactia ospatarului, cand l-a vazut pe prietenul nostru ca incepe sa tremure, a fost: BINE JUCAT. Am chemat Salvarea".
 
Untul avea in el urme de degete. “E adevarat, baiatul patronului, un pusti bucalat si dragut, ne-a adus untul la masa, dar produsul era plin de amprente. Nu l-am putu manca".
 
Chelnerul se tot scarpina in cap in timp ce ne lua comanda. “Restaurantul era unul select, dar mi s-a facut lehamite de meniul lor special, dupa ce ospatarul se tot scarpina cu o mina scarbita".

Chelnerita a primit un telefon urgent. “Nu ne-a luat nimeni comanda pana la capat, caci fata care a venit la masa noastra a trebuit sa raspunda la telefon. A plecat de langa noi razand in hohote si, inutil sa spun, nebagandu-ne in seama".
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0