Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai puternice 7 elemente pentru vanzari reusite!

Tags: strategii vanzari, succes vanzari, vanzari, perseverenta in vanzari

Cand discutam despre vanzari, lucrurile tind sa se complice destul de mult. Trebuie sa recunoastem ca nu discutam despre un domeniu imprimat de simplitate, ci despre unul care implica eforturi destul de serioase pentru ca rata de conversie sa fie una cat mai avantajoasa.
Este nevoie de strategii cat mai eficiente, de multa originalitate si creativitate, de imaginatie si entuziasm, de pasiune pentru domeniul marketing si al vanzarilor.

Pentru cei interesati de acest domeniu, iata si principalele 7 elemente care ne ajuta sa finalizam cu succes vanzari importante, conform INC:

1. Rabdarea.
Fara rabdare nu se poate face nimic. Clientii se coopteaza in timp, mesajele devin vizibile in timp, loialitatea clientilor importanti se castiga dupa ce depunem destul de multe eforturi.

2. Perseverenta. De cele mai multe ori, pentru concretizarea unei vanzari, este nevoie de perseverenta in stare pura.

3. Entuziasmul. Si entuziasmul reprezinta unul dintre acele elemente care fac posibila concretizarea unei vanzari.

4. Curiozitatea. Pentru a ne dezvolta, pentru a progresa, este nevoie de multa curiozitate. Este elementul care declanseaza eforturile de educatie continua.

5. Curajul. Ca agent de vanzari, ca specialist in marketing, ca antreprenor, trebuie sa ai curaj sa pui intrebarile potrivite, oamenilor potriviti. Trebuie sa ai curaj sa gandesti mai departe de teritoriul in care se restrang competitorii tai, sa vii cu noi idei, cu noi surse de inovatie. Trebuie, de asemenea, sa ai curajul sa lansezi un trend, sa revolutionezi un domeniu, o industrie sau macar o nisa/sub-nisa.

6. Integritatea. Este vital sa putem mentine un echlibru perfect intre ceea ce promitem si ceea ce oferim. Mai mult de atat, in masura posibilitatilor, am putea promite mai putin decat oferim in mod constant.

7. Flexibilitatea. Foarte multi agenti de vanzari uita cat de importanta este flexibilitatea pentru a se modela in functie de clientii carora trebuie sa le vanda produse sau servicii. Vanzarile pot obtine rate mai inalte de conversie atunci cand mizam pe flexibilitate in abordare, in comunicare, in gandire.

sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.8 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016