Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu vinde numai produse, vinde experienta

Tags: marketing, vanzari, experienta consumatorului, consum

Intr-o lume in care multe dintre nevoie ne sunt implinite, provocarea cu care se confrunta o afacere este foarte serioasa. Ai nevoie de o bicicleta? De un nou articol vestimentar? Poate ca nu. Dar le vei cumpara oricum. De ce? Cumparam experienta.
Consumul s-a schimbat si, daca vrei sa vinzi lucruri, trebuie sa vinzi experienta.
 
Sa luam exemplul unui vanzator de biciclete din Tokyo. Intri in magazin si te astepti sa vezi cateva produse. Numai ca aici dai peste mobilier, mancare si bauturi. Vizitatorii pot lua loc si pot sa se bucure de o cafeluta. Magazinul se lauda si cu programul sau prin care organizeaza plimbari in grup cu bicicleta. De ce ajuta toate astea la vanzare? Promoveaza experienta de a vizita magazinul si de a petrece timp cu prietenii. Cei care cumpara biciclete o fac pentru ca experienta i-a convins.
 
Un alt exemplu este un producator de lenjerie intima specific japoneza, numita yumoji. Are cineva cu adevarat nevoie de acest articol vestimentar? Nu. Este destuld e rar folosit in ultima vreme si nimeni nu s-a plans ca este pe cale de disparitie. Dar un antreprenor s-a gandit sa vorbeasca cu un expert in cultura japoneza si a inceput sa tina cursuri despre purtarea yumoji. A avut un succes fulminant. In timpul cursurilor, magazinul de prezentare era tot timpul plin. Clientii erau pur si simplu fericiti ca le-a fost prezentata o lume necunoscuta, o parte a culturii lor care era aproape pierduta. Nu cumparau un produs, ci o experienta.
 
Consumul zilelor noastre nu se bazeaza pe produse, ci pe experienta. Cei care inteleg asta vor vinde.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016