Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Simplifica procesul de cumparare pentru a avea clienti fericiti

Tags: proces de cumparare, brand, consumatori, engagement, recenzii, simplitate, proces de luare a deciziilor

Majoritatea companiilor considera ca fanii din social media ii urmaresc deoarece vor sa faca parte dintr-o comunitate si sunt cu adevarat interesati de brand.
Insa acest lucru nu este adevarat, sustin specialistii. Motivul principal pentru care utilizatorii aleg sa devina fani ai unei pagini pe Facebook sau urmaresc o companie pe Twitter este unul cat se poate de simplu: vor reduceri. Iar acest lucru nu este chiar pe placul companiilor.
 
De multe ori, brandurile isi indeparteaza consumatorii deoarece cersesc prea multa atentie si le ofera prea multe informatii. Rezulta ca acesti consumatori se gandesc de doua ori inainte sa cumpere produsele sau serviciile brandului respectiv.
 
Care ar fi remediul? Simplitatea. Simplificarea procesului de cumparare si de luare a deciziilor.
 
Simplificarea procesului de luare a deciziilor, astfel incat consumatorii sa nu mai fie nevoiti sa petreaca prea mult timp cantarindu-si decizia. O astfel de simplificare presupune urmatoarele:
 
- sa oferi informatii de incredere. Sa incluzi rating-uri si recenzii de produs.
 
- sa oferi informatii clare referitoare la fiecare produs in parte, in fiecare etapa a procesului de luare a deciziilor.
 
- sa le oferi consumatorilor informatii detaliate si diferentiate despre fiecare produs disponibil si sa le usurezi procesul de cumparare.
 
Cel mai simplu mod de crestere a engagement-ului este sa le usurezi viata consumatorilor. Ofera-le informatii simple, clare, care sa grabeasca procesul de cumparare in loc sa il incetineasca. Toata lumea va fi mai fericita!
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0