Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

15 trucuri pentru a folosi cu succes Adwords

Tags: adwords, google, bani, vanzari, cuvinte cheie, trafic

Nu e neaparat nevoie de brosuri, de carti, pentru a afla cele mai bune sugestii privind modul in care putem sa facem bani cu ajutorul Google. Este nevoie, in primul rand, de rabdare si de acceptarea faptului ca se pot pierde bani inainte de castiga. Aici nu e loc pentru a asculta gurii lumii, trebuie sa ne gandim numai la noi, la ce ne trebuie pentru a castiga, indiferent daca ajungem pe locul intai, al cincilea sau al 55-lea.
1. Este bine sa avem in vedere si greselile de scriere ale cuvintelor cheie (Exell, de exemplu) si cuvintele cheie scrise intr-un singur cuvant (hartahoteluri, de exemplu). Foarte mult trafic se obtine si pentru aceste tipuri de cuvinte cheie, la mult mai putini bani.
 
2. Alegeti cuvintele cheie care nu va costa mi mult decat produc! Urmariti foarte strict rata clicurilor si a ad group-urilor.
 
3. Urmariti conversia cuvintelor cheie si faceti testarea A/B pentru reclame, dar si pentru paginile de vanzare.
 
4. Legatura relevanta intre cuvintele cheie, textul reclamei si continutul paginii de vanzare (asta functioneaza mai ales daca lucrati in domeniul affiliate marketing).
 
5. Pagini de vanzare bune, cu mult continut si link-uri catre si de la site-urile care sunt pe primele pozitii cand se face o cautare organica a cuvintelor cheie.
 
6. Experimentarea continua a optimizarii, chiar daca rezultatele nu se lasa asteptate.
 
7. Folositi reclame dinamice, deoarece ajuta considerabil la cresterea procentului celor care dau clic pe reclama, reducand astfel costurile.
 
10. Intrati in mintea clientilor. Sunt mai multe tipuri de vizitatori ai mediului online. Navigatorul, cumparatorul, cel care vaneaza gratuitatile.
 
Navigatorul este interesat de anumite aspecte ale unui anumit produs, dar nu stie sigur daca vrea sa-l cumpere. Cumparatorul cauta cuvinte cheie, de obicei cele asociate numelui unei marci, iar cel care vaneaza gratuitatile si-a facut din asta un scop in viata.
 
11. Daca nu reusiti sa vindeti nimic, inseamna ca aveti de-a face cu un public satul. Sau u un public infometat caruia ii prezentati produsul nepotrivit. Asa ca nimeni nu cumpara.
 
12. Daca aveti ceva vanzari, dar nu si profituri, produsul pus pe piata este unul decent, dar nu are un comision consistent. Sau trebuie doar sa stergeti cuvintele cheie care nu sunt convertite in clicuri aducatoare de bani.
 
13. Daca vanzarile sunt capricioase, trebuie sa identificati sursele de trafic.
 
14. Pentru a creste numarul celor care fac clic pe reclama, CTR (Clickthrough Rate) si pentru a -i tine deoparte pe nonclienti, este bine sa folositi cuvinte "negative", cum ar fi "gratuit", "carte", "asociatie".
 
15. Alegeti o expresie care are un numar moderat de cautari. Daca, de exemplu, exista una cu 10.000 de cautari, alegeti o expresie cu 3.000 de cautari si veti obtine trafic real cu investitii mai mici.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Nicolae 03-Sep-2012 01:07:28
Buna dimineata !

Urmarind mereu stiri IT (mai ales despre securitate IT), am ajuns ieri in site-ul dvs. prin stirea "Un nou virus ataca prin email-uri de notificare Facebook" din newletter-ul unei cunostinte si de atunci (de multe ore in continuu) va citesc articolele despre web design si optimizare SEO (in care inca sint incepator), ramanind f. placut impresionat de toate informatiile f. valoroase pe care ni le furnizati tuturor celor f. interesati !

Fara sa vreau deloc sa va critic, va spun ca in acest articol ("15 trucuri pentru a folosi cu succes Adwords") lipsesc punctele 8 si 9, la punctul 11 e un "u" in plus ("Sau u un public") si la punctul 14 e un spatiu in plus ("si pentru a -i tine deoparte"), iar in titlul si link-ul articolului "Identificarea cuvintelor cheie negative poate scadea preturile si creste rezultatele in campaniile Googel Adwords" ati scris Googel in loc de Google.

Ceva mai putin important: m-a intrigat f. neplacut ca n-am gasit absolut niciun comentariu in niciunul dintre aceste 51 de articole ale dvs. despre web design si optimizari SEO citite pina acum !

Multumesc f. mult pt. toate informatiile f. valoroase oferite aici si va urez (la fel de sincer) succes profesional total si enorma putere de munca !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016