Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

21 de cai prin care poti crea continut viral

Tags: continut viral, succes, online, infografic, trafic, utilizatori

Exista un mecanism in spatele fiecarui continut care devine viral. Chiar si atunci cand succesul e neasteptat, vorbim de acelasi mecanism care a functionat ca la carte. E adevarat ca, in ultimii ani, a crescut interesul pentru metodele prin care poti face ca un continut sa devina viral.

De multe ori, eforturile unor echipe intregi nu reusesc sa intreaca succesul pe care il castiga un filmulet cu un iepure care face baie intr-o chiuveta. Imaginati-va (sau poate ca ati experimentat deja) frustrarea simtita in astfel de momente in care bugetul unei campanii nu pare sa se mai justifice, pierzand teren in fata celui mai relaxat iepure (proaspat spalat) de pe planeta.

Dovada e aici, impreuna cu cele peste 8 milioane de vizualizari.


Dincolo de spontaneitate si umorul care creeaza astfel de continut, atunci cand discutam de un plan bine pus la punct pe care sa il urmam pentru a avea parte de continut viral, exista mai multe metode pe care trebuie sa le aplicam.

De la titluri care vor face sa explodeze graficele pentru trafic, de la continut distribuit pana la limita la care va veti plictisi sa-l urmariti si cresteri mai mult decat semnificative ale utilizatorilor noi, aceste 21 de cai se inseamna eforturi care se aplica in mod constant si stratageme derulate ca la carte.

In fond, daca vrem sa avem rezultate bune si cu efect pe termen lung, va trebui sa intelegem ca punctul de pornire si combustibilul ulterior il reprezinta aceste eforturi depuse in mod constant. Exceptia de la toate aceste reguli o reprezinta, fireste, iepurele.


21 METODE PENTRU CREAREA DE CONTINUT VIRAL






Sursa Infografic.

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0