Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Actualizarile algortimilor Google: Este cazul ca marketerii de continut sa se ingrijoreze?

Tags: marketing, content marketer, content marketing, cuvinte cheie, google, cautari google

De fiecare data cand marketerii de continut ridica ochii din blogurile lor Google mai schimba cate ceva. Iata cateva dintre aceste ultime mutari de care ne-am putea teme, daca nu le-am cunoaste in profunzime.
Panda
 
Google penalizeaza acum continutul scris prost, dar si pe cel duplicat pe mai multe site-uri. Keyword stuffing-ul, adica practica de incarcare a unei pagini web cu numere sau cuvinte cheie pentru a incerca manipularea ranking-ului pe rezultatele de cautare pe Google este acum oficial pe lista condamnatilor.
 
Penguin
 
Acest algoritm are in vedere link-urile inbound pe care le priemste site-ul. Google analizeaza acum indeaproape calitatea acelor link-uri. Daca tai peluze, de exemplu, si ai link-uri de la agentii de babysitting si de jocuri de noroc, nu iti va fi bine. 
 
Toate cautarile sunt acum sigure
 
Google cripteaza acum toate datele cautarilor, fie ca utilizatorii sunt logati pe conturile lor sau nu. Ceea ce inseamna ca nimeni nu mai poate vedea cuvintele cheie pe care tu sau altcineva le-ati cautat. Daca esti content marketer, nu vei mai vedea care sunt cuvintele cheie pe care oamenii le-au tastat pentru a-mi gasi site-ul. 
 
Autor cunoscut
 
Google permite acum ca producatorii de continut sa faca link dinspre conturile de Google+ spre continutul pe care il produc. La prima vedere, acesta este un lucru bun pentru cei care sunt activi pe acaesta retea de socializare. Dar nu se stie daca ceilalti vor pierde trafic din cauza asta.
 
Articole in-depth
 
Articolele care sunt mai lungi decat o postare obisnuita pe blog sunt considerate in-depth si sunt preferate de cautarile Google. 
 
Exista asadar multe schimbari. Multe afecteaza modul in care folosim cuvintele cheie pentru a atrage trafic pe site. Caci, daca nu stim ca oamenii cauta „cum sa sculptezi un dovleac” si folosim expresia la cuvinte cheie, cum aflam daca functioneaza? Daca avem sute de link-uri catre site si Google crede ca unele sunt spam, cum scapam de ele?
 
Google lupta insa acum pe fata pentru ca mult prea multi oameni s-au folsoit de sistem, prin tehnici „black hat”, cum ar fi aceea a enumarii multor cuvinte cheie in partea de jos a paginii, colorarea lor ca fundalul pentru a nu fi vizibile. Google le vedea insa si urca site-ul.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0