Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat rau poate face un SEO neinspirat

Tags: seo, optimizare, oameni, motoare de cautare

Primul lucru pe care-l invata cei ce se ocupa de SEO este sa schimbe titlurile bune. Orice publicist/ editor/ jurnalist stie ca scrierea unor titluri si a unor headline-uri bune este o abilitate ce trebuie invatata si care se va bucura de respect. Gresit. Acestora le mai trebuie ceva: sa fie optimizate.
Un titlu bun trebuie sa fie atractiv, inteligent si spumos. Trebuie sa rezume subiectul articolului, fara a fi prea descriptiv. Nu trebuie sa induca in eroare, nici sa fie prea lung. Stilul trebuie sa fie unul adecvat, sa proiecteze tonul corect al continutului.
 
Toata aceasta stiinta a fost trimisa la arhiva, caci a aparut necesitatea optimizarii. Dintr-o data, realitatea cautarii de rezultate nu mai putea fi trecuta cu vederea. Titlul a fost dintotdeauna cel mai important factor in determinarea oamenilor sa citeasca un continut, dar este important si in stabilirea pozitiei unei pagini in cautare. Daca titlul este optimizat prost, pozitia lui nu va fi una buna. Simplu.
 
Ceea ce tindem multi sa uitam este ca SEO este doar un mijloc catre un scop, nu scopul in sine. Daca, de exemplu, supraoptimizam din teama ca optimizam prea putin, continutul va esua.
 
SEO este o optiune si conceperea unor titluri supraoptimizate doar de dragul de a da bine pe motoarele de cautare este o strategie defectuoasa. Scriem pentru oameni, nu pentru roboti. Si, doar pentru ca unui motor de cautare ii place titlul nostru, nu vom trece de acest nivel. Avem nevoie de oameni in carne si oase care sa dea clic si aici ne ajuta regulile vechi ale scrierii unui titlu bun.
 
Cuvintele cheie sunt inca importante si asa vor ramane. Dar ultimele schimbari ale Google au in vedere intoarcerea spre continutul de calitate care nu trebuie sa fie doar bine optimizat. Si primul pas in crearea unui continut de care oamenii sa se simta ademeniti.
 
Astfel, unele continuturi pot fi optimizate mai bine ca altele. Unele teme genereaza un volum mai mare de cautari decat altele, iar competitia variaza. Dar nu este indicat sa ne lasam coplesiti de faptul ca nu identificam cele mai bune cuvinte cheie. Mai bine ne ocupam de temele care vor fi de maxim interes pentru audienta pe care o targetam.
 
Nu trebuie sa fortam nota. Daca incercam sa potrivim un cuvant patrat intr-un titlu rotund, nu vom avea succes. Nu vrem, doar de dragul SEO, sa scriem ceva fara sens care-l poate zapaci pe cititor.
 
Si aici se aplica regula mai putin inseamna mai mult. Vrem sa fim expliciti, dar nu exagerat. Folosind 90 de caractere pentru a acoperi toate unghiurile articolului este o practica nerecomandabil, mai ales din punctul de vedere al SEO.
 
Contextul este totul. Nu trebuie sa uitam cine ne este audienta. Oamenii pot identifica frauda de la kilometri distanta si ultimul lucru pe care ni-l dorim este sa parem amatori, postand un titlu "intr-o ureche", fara suport in cuprinsul articolului.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016