Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cateva motive pentru care SEO nu functioneaza

Tags: seo, search engine optimization, cuvinte cheie, strategie de seo

Search engine optimization (optimizare de site pentru motoarele de cautare) este un proces complex care, uneori, are rezultate slabe. Si fiindca mii de site-uri se zbat sa gaseasca o strategie de SEO care functioneaza, pasul prim obligatoriu consta in intelegerea esecului ocazional al SEO. Exista cateva motive pentru acest deznodamant nedorit:
1) Targetarea unor piete deja "umflate in pene"
 
Nu-i credeti pe specialistii in SEO care spun ca va pot pune in topul cautarilor, indiferent de cuvintele cheie pe care le alegeti. Un sfat: evitati-i! Exista unele domenii in care competitia este atat de acerba si ierarhiile atat de bine stabilite, incat este aproape imposibil sa-i depasesti pe cei care sunt pe piata de ceva vreme. In schimb, puteti gasi sau crea o piata de nisa si targeta cuvinte cheie pe care navigatorii pe internet le-ar putea folosi pentru a gasi acele produse sau servicii nisa. Succesul depinde adeseori de specializare.
 
2) Neurmarirea tendintelor cuvintelor cheie
 
Evenimente actuale, schimbari ale atitudinii publicului, schimbari politice si tendinte ale pietei, cu toate vor influenta ceea ce oamenii cauta intr-un anumit moment. Este ireal sa va imaginati ca puteti sa mentineti la infinit aceeasi strategie de SEO, fara ca monitorizarile sa va arate o scadere. ganditi-va la medicii care trebuie sa fie tot timpul la curent cu ultimele evolutii ale tehnologieie medicale. La fel si o campanie de SEO trebuie sa fie continuu monitorizata si adaptata tendintelor de cautare.
 
3) Schimbari ale site-ului care nu incorporeaza o strategie de SEO
 
Unul dintre cele mai bune trucuri de SEO pe care un furnizor de continut sau un consultant in marketingul cautarii il pot da clientilor este sa includa intotdeauna efortul de optimizare de site pentru motoarele de cautare atunci cand actualizeaza site-urile. Se poate intampla ca site-ul sa fie schimbat dupa initierea campaniei de SEO, neglijand insa utilizarea strategiilor de SEO. Rezultatul: scadere dramatica a traficului site-ului si a pozitiei paginii.
 
4) Prea multe cuvinte cheie
 
Continutul de slaba calitate care este impopotonat cu prea multe cuvinte cheie nu numai ca alunga consumatorii, dar alunga si motoarele de cautare si, probabil, vor duce la interzicerea site-ului. Densitatea cuvintelor cheie nu ar trebui sa depaseasca 3-4% din continutul total. Daca se intampla asa, se poate conchide ca va aglomerati site-ul cu mai multe cuvinte cheie decat informatie utila.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016