Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele 10 porunci in SEO

Tags: decalog, seo, tehnici seo, reguli seo, optimizare site

Desi poate parea un domeniu nebulos pentru cei cu mai putina experienta, optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare este o activitate relativ simpla. Asta atata vreme cat se cunosc si se respecta cateva reguli de baza. Iata, asadar, cum arata decalogul SEO.
Sa nu generezi spam

Prin adaugarea unor pagini lipsite de valoare si importanta nu doar ca omorati internetul, dar link-urile spam sunt daunatoare si website-ului propriu, cauzand penalizari. Aceste penalizari inseamna pierderi masine in ceea ce priveste traficul organic.

Sa distribui link-uri dragi cu drag

Daca oamenii, fie ei vecini, prieteni, ori necunoscuti, iti ofera backlink-uri, nu fi neserios si  intoarce-le favoarea. In plus, din cand in cand este bine sa generezi un backlink pentru o autoritate dintr-un anumit domeniu. Legea reciprocitatii spune ca pe masura ce tu faci ceva pentru altii si altii vor face ceva pentru tine. Asa incat conecteaza-te la cat mai multe site-uri de calitate, unele dintre ele vor face la fel cu tine.

Sa nu generezi continut de dragul motoarelor de cautare

Nu concepe postarile sau articolele in functie de ce crezi ca le-ar fi pe plac motoarelor de cautare, asezand cu grija cuvintele cheie in titlu. Scrie continut pe care cititorii sa il aprecieze si pe care sa-l poata citi asa cum trebuie. Daca pui accent mai degraba pe cuvintele cheie pe care le-ai introdus in text, tot traficul generat va fi in zadar din moment ce oamenii nu vor zabovi prea mult sa citeasca.  

Sa gasesti cele mai bune cuvinte cheie

Cele mai bune cuvinte cheie nu sunt acelea care aduc cel mai mult trafic, ci acelea sunt cat mai relevante in raport cu site-ul. Asta pentru ca abia traficul generat de aceste cuvinte va fi valoros si va merita efortul SEO.  

Sa nu cumperi si sa nu vinzi link-uri

Cumpararea sau vanzarea de link-uri este importiva regulamentelor celor mai mari motoare de cautare. Desi este aproape imposibil pentru motoarele de cautare sa descopere astfel de lucruri, in cazul in care totusi sunt descoperite astfel de cazuri site-ul respectiv va fi complet exilat. Exista alte cai de a-ti aduce link-ul pe site-urile importante. De exemplu, poti sponsoriza site-ul gazda intr-un fel sau ii poti oferi ceva non-material in schimbul unui link.

Sa ai o harta a site-ului

Harta site-ului este atat de importanta intrucat ea permite practic motoarelor de cautare sa iti citeasca site-ul. Fara o astfel de harta s-ar putea ca una dintre pagini sa nu se regaseasca printre cautari, iar acest lucru ar putea face diferenta dintre a avea o suta de vizitatori pe zi sau o mie. In plus, harta unui site este si foarte usor de instalat. Astazi, exista numeroase plug-in-uri care fac acest lucru in mod automat, insa o poti face si singur prin simpla incarcare a fisierelor pe website cu ajutorul panoului de control.

Sa nu folosesti tehnici „black hat”

Termenul de „black hat” se refera la acele tehnici neetice utilizate de pentru a obtine o mai buna pozitionare intre rezultatele cautarilor pe motoare ca Google. Exista o sumedenie de astfel de tehnici printre care plasarea de link-uri fara a avea permisiunea, utilizarea unor metode inselatoare sau incercarea de a pacali motoarele de cautare. Acestea reprezinta un alt mod de a face ca site-ul sa fie aruncat in abisul motoarelor de cautare. In plus, chiar daca aceste tehnici functioneaza, ele au efect doar pe termen scurt, iar pe termen lung le distrug.    

Sa folosesti optiunea Analytics

Datele statistice din Analytics sunt poate cel mai important lucru pe care il poate avea un website. Optiunea iti permite sa urmaresti modul in care vizitatorii utilizeaza site-ul, de la cuvintele cheie care ii aduc pe site pana la paginile pe care le viziteaza odata ajunsi acolo si la motivul pentru care se afla acolo.  

Sa nu cersesti link-uri

Nimic nu-i poate mai gresit decat sa vezi un webmaster care solicita printr-un mail ori un comentariu un link catre site-ul sau fara a oferi nimic in schimb. In loc sa cersesti un link, mai bine incearca sa interactionezi si sa creezi relatii cu alti webmasteri. Sau ai putea foarte bine sa oferi ceva in schimb, ceva de interes pentru webmaster-ul respectiv. Cu alte cuvinte, fii creativ, nu disperat.

Sa faci in asa fel incat sa primesti link-uri relevante

Cand vrei sa primesti link-uri de la alte site-uri, asigura-te ca acel site este intr-un fel sau altul legat de al tau. Poate parea de la sine inteles acest lucru insa sunt multi care ignora aceasta regula simpla. Daca gestionezi un site despre calatorii, fa bine sa ai link-uri pe site-uri cu o tematica similara. Relevanta link-urilor te va ajuta nu doar in materie de SEO, dar si in ceea ce priveste vizitatorii care vor gasi astfel un continut valoros la tine pe site.  

 [Via The Responsible Marketing Blog]
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016