Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Conteaza cuvintele cheie in titluri?

Tags: optimizare text, seo, google, motoare cautare, cuvinte cheie, titluri, titlu

Aici se aplica povestea cu lupul. Daca strigi de prea multe ori ca vine lupul si, in realitate, nu e niciun pericol, a zecea oara nu o sa te mai creada nimeni. Asa ca nici Google nu o sa te creada la nesfarsit daca exagerezi cu includerea unor cuvinte-cheie in titlu si in primul paragraf doar ca sa lansezi niste carlige in online.



Nu e Google baiat rau, doar ca stie ce face si vede de la o posta cand ceva nu e in regula cu optimizarea unui site. Regulile de SEO se aplica pentru toata lumea in mod similar si, daca nu cumva vrem sa suparam cel mai folosit motor de cautare, ar fi bine sa le dam ascultare.

Cum alegem, asadar, intre optimizarea incrancenata a unui text si acel sfat dat inclusiv de specialistii Google de a scrie, in primul rand, pentru oameni si nu pentru motoarele de cautare?

Sa luam exemplul articolul de fata. Am pus in titlu exact cuvintele-cheie de care aveam nevoie si despre care discutam in cadrul aceleiasi pagini. In plus, "titluri" e tot un cuvant-cheie care a putut fi introdus cu usurinta in text.

Intr-un astfel de caz scriem si pentru oameni, si pentru motoarele de cautare. Un text optimizat in mod excesiv nu va fi respins doar de motoarele de cautare care il vor depista ca pe un text optimizat in mod inselator, ci si de oameni, deoarece toti cititorii il vor percepe ca pe un text prea tehnic si, de ce nu, slab scris.

Nu e o noutate ca cine alearga dupa doi iepuri nu prinde niciunul. Cel mai bine ar fi sa stam linistiti in banca noastra, sa nu facem prea multa galagie si sa lasam ambii iepuri sa vina la noi. Sa gasim, mai exact, un echilibru intre a insera cuvinte-cheie in text si a scrie pentru oameni.

In mod cert, apropierea pe care o vom aduce prin textele astfel scrise nu va putea fi egalata de cea a unui text scris pentru Google si atat.

Va trebui sa mai fim insa atenti si la modul in care motorul de cautare citeste un site. In momentul in care, de exemplu, avem prima parte a site-ului incarcata de elemente multimedia sau scripturi Java, atunci motorul nostru va fi orbit de toate aceste mici artificii.

Se aplica si in acest caz regula "mai putin inseamna mai mult". Un design mai simplu va avea rezultate mai bune nu numai pentru ca il va directiona mai usor pe vizitator catre ceea ce cauta, ci si pentru ca nu va bulversa motoarele de cautare prin astfel de elemente redundante.

Daca avem in minte aceste reguli atunci cand ne dorim sa optimizam un articol sau un site intreg, ne vom indrepta catre rezultate imbucuratoare.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

dan 19-Apr-2012 14:45:18
este adevarat ca intotdeauna trebuie sa scriem pentru oameni si sa evitam aglomerarea de cuvinte cheie dar nu trebuie sa uitam de mofturile lui big G pentru ca el aduce vizitatori mai multi decat oricine in .ro

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016